Jesienią H&M wprowadzi na rynek własną gamę kosmetyków

Jesienią tego roku w salonach marki H&M pojawi się pełna gama kosmetyków do makijażu, a także produkty do pielęgnacji włosów i ciała oraz przyrządy kosmetyczne. W nowym asortymencie, który zastąpi aktualną ofertę kosmetyków H&M, znajdą się też dwie dodatkowe kolekcje: linia premium oraz linia składająca się z bardziej przyjaznych dla środowiska produktów z certyfikatem Ecocert.

Motywem przewodnim dla tej grupy produktów jest aktualna moda, czego wyrazem są kosmetyki do makijażu, ciągle zmieniające się stosownie do sezonowych wizerunków, pomysłów i kolorów. Produkty te będą dostępne w ponad 900 sklepach na całym świecie oraz online na stronie hm.com. Kosmetyki H&M wchodzą na rynek w momencie, kiedy makijaż jest wyjątkowo ważny w kreowaniu całościowego wizerunku zarówno naturalnego czy klasycznego, jak i tego najbardziej zgodnego z aktualnymi trendami w modzie. W sklepach H&M pojawią się strefy przeznaczone wyłącznie dla kosmetyków, gdzie klienci będą mogli sprawdzić nowe trendy i znaleźć indywidualne rozwiązania.

- Bardzo się cieszymy, że H&M może zaoferować "modę dla twarzy". Jest to dla nas okazja do wyrażenia pomysłowości, twórczości i jednocześnie do zabawy z kolorami - mówi Sara Wallander, projektantka konceptu H&M Beauty.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.