Naomi Watts ambasadorką nowej kampanii Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger zaprezentował właśnie ósmą serię limitowanej torebki dla Breast Health International, której ambasadorką została Naomi Watts.

Marka Tommy Hilfiger po raz kolejny podjęła współpracę na rzecz wsparcia Breast Health International (BHI), wiodącej fundacji non-profit, która wspiera badania nad rakiem piersi. To już ósmy rok z rzędu, kiedy Tommy Hilfiger zaprojektował limitowaną serię torebki , z której dochód ze sprzedaży zostanie przekazany Funduszowi na Rzecz Życia fundacji BHI. Ambasadorem kampanii BHI 2014 została aktorka Naomi Watts , a autorem zdjęć do kampanii jest Patrick Demarchelier. We wrześniu, 2014 torebka zostanie po raz pierwszy zaprezentowana na stronie tommy.com. W sklepach marki Tommy Hilfiger pojawi się już od 1 października 2014 roku.

Mat. prasowe

Jestem dumny z tego, że mogę kontynuować naszą współpracę z Breast Health International - powiedział Tommy Hilfiger. Przez ostatnie osiem lat zaprojektowaliśmy limitowaną serię torebek, aby zbudować świadomość, zgromadzić fundusze oraz wpływać w pozytywny sposób na życie kobiet dotkniętych rakiem piersi na całym świecie. Naomi Watts jest od wielu lat zaprzyjaźniona z naszą marką, więc uważam ją za idealną ambasadorkę do tego projektu. Jej zaangażowanie we wspieranie działań podejmowanych przez BHI jest niezwykle inspirujące. Ponadto bardzo cieszymy się z ponownej współpracy z Patrickiem Demarchelierem, który jest autorem zdjęć kampanii z Naomi i torebką w roli głównej.

Tegoroczna torebka wyprodukowana z najlepszych włoskich skór łączy klasyczną, amerykańską estetykę oraz szykowny styl marki Tommy Hilfiger poprzez połączenie granatu, jasnobrązowych akcentów, zakończonych elegancką czerwoną lamówką i asymetrycznych kieszeni oraz frędzla w kolorach czerwonym, białym i niebieskim.

Torebka Tommy Hilfiger dla Breast Health International

Torebka z limitowanej serii będzie kosztować ?299, z czego ?100 z każdej sprzedanej torebki zostanie bezpośrednio przekazane do Funduszu na Rzecz Życia. Inicjatywa BHI wspiera kobiety chore na raka piersi, umożliwiając im pokrycie kosztów, które zazwyczaj nie są objęte przez programy ubezpieczenia zdrowotnego, takie jak np. zawiezienie na wizytę do lekarza lub zapewnienie opieki nad dziećmi podczas leczenia.

Naomi Watts, która została ambasadorką akcji, jest zaszczycona, że może brać udział w tym przedsięwzięciu:

Jestem zaszczycona, że mogę być częścią tej kampanii. Inicjatywa ta przyczynia się do zwiększenia poziomu świadomości na temat zdrowia kobiet oraz gromadzi znaczące fundusze przeznaczane na udzielenie wsparcia dla rodzin, które na co dzień walczą z rakiem piersi. To dla mnie bardzo ważne móc wesprzeć tak wspaniałą akcję. Moim celem jest podkreślać, jak bardzo ważne jest wczesne wykrycie raka. Mając sama dwoje dzieci dobrze wiem, jak zabiegane jesteśmy, warto jednak zwrócić uwagę, że samo badanie zajmuje zaledwie kilka minut.

Naomi Watts

Poprzednimi ambasadorkami kampanii były: Naomi Campbell wraz z Claudią Schiffer w obiektywie Patricka Demarcheliera; aktorka i piosenkarka Charlotte Gainsbourg w obiektywie Drew Barrymore; zdobywczyni Oscara Renée Zellweger; była Pierwsza Dama Francji Carla Bruni; międzynarodowa supermodelka oraz uznana fotograf Helena Christensen; supermodelka oraz aktorka Milla Jovovich i włoskie aktorki Claudia Gerini wraz z Cristianą Capotondi.

WIĘCEJ CIEKAWYCH WIADOMOŚCI ZE ŚWIATA MODY ZNAJDZIECIE TUTAJ: Profil Google+ Natalii Stachacz

Więcej o:
Copyright © Agora SA