Przymierz się do pięknych kształtów z Triumph!

Marka Triumph świętuje 100 urodziny biustonosza i rozpoczyna kampanię "Stand up for fit - Przymierz się do pięknych kształtów", której celem jest zmierzenie oraz dopasowanie odpowiedniej bielizny 100 000 kobiet.

Korzystając z tego, że w cyfrowym świecie możliwy jest bezpośredni dialog z klientkami, Triumph postanowił zapytać kobiety wprost, czego oczekują od swojego biustonosza. Odpowiedzi pokazują, co jest dla nich najważniejsze w wyborze bielizny, jakie mają problemy ze źle dobranymi biustonoszami i co dają im te dobrze dopasowane.

Przymierz się do pięknych kształtów z Triumph!Przymierz się do pięknych kształtów z Triumph! Mat. prasowe

Triumph przeprowadził globalne badanie , w którym zapytał Polki, Dunki, Niemki, Włoszki, Francuzki, Brazylijki, Rosjanki, Szwedki, Amerykanki i Brytyjki o to, czego oczekują od swojego biustonosza. Dla 70 proc. Polek dobranie odpowiedniego biustonosza jest niezwykle ważne, bo stanowi bazę całego stroju i pewności siebie.

Przymierz się do pięknych kształtów z Triumph!Przymierz się do pięknych kształtów z Triumph! Mat. prasowe

Z badania Triumph wynika też, że Polki najbardziej cenią sobie bieliznę, która jest komfortowa, dopasowana i nadaje sylwetce odpowiedni kształt. Mimo że wiemy, czego chcemy, brafitterki mają jeszcze sporo do zrobienia - 64 proc. badanych kobiet nosi biustonosz w złym rozmiarze, a 29 proc. celowo wybiera zły rozmiar, żeby uzyskać ich zdaniem lepszy efekt.

Przymierz się do pięknych kształtów z Triumph!Przymierz się do pięknych kształtów z Triumph! Mat. prasowe

Marka Triumph, zainspirowana wynikami badania, chce w tym roku, w ramach globalnej kampanii "Stand up for fit" zmierzyć 100 000 kobiet na świecie. W Polsce akcja prowadzona będzie pod hasłem "Przymierz się do pięknych kształtów" . W wybranych salonach na terenie Polski możemy z fachową pomocą ekspertek Triumph dobrać idealny biustonosz . Na bezpłatną konsultację brafittingową można umówić się poprzez aplikację Znajdź Swój Fason, dostępną na triumph.com/pl .

ZOBACZ TAKŻE WIOSENNĄ KOLEKCJĘ TRIUMPH!

Mimo że wiemy, czego chcemy, brafitterki mają jeszcze sporo do zrobienia - 64 proc. badanych kobiet nosi biustonosz w złym rozmiarze, a 29 proc. celowo wybiera zły rozmiar, żeby uzyskać ich zdaniem lepszy efekt.Mimo że wiemy, czego chcemy, brafitterki mają jeszcze sporo do zrobienia - 64 proc. badanych kobiet nosi biustonosz w złym rozmiarze, a 29 proc. celowo wybiera zły rozmiar, żeby uzyskać ich zdaniem lepszy efekt!

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.