Pierwsze wyraźne efekty widoczne są już w wynikach sprzedażowych. Portal Top Secret zyskał nowy layout i ulepszone funkcjonalności . Główne atuty to wysoka intuicyjność . Platforma pozwala na zaawansowane, dynamiczne filtrowanie produktów , daje możliwość dostosowania oferty do konkretnego klienta na podstawie jego preferencji. Umożliwia też klientom logowanie za pomocą konta na facebooku . Ułatwia to szybkie logowanie, bez potrzeby pamiętania loginu i hasła. Z opcji "social login", korzysta już parę tysięcy fanów Top Secret.
Dla klientów zainteresowanych akcjami marketingowymi dostępne są indywidualne podstrony portalu z dokładnym regulaminu, wskazaniem produktów dla każdej promocji, których akcja dotyczy .
Uruchomiony zostanie też systemy rekomendacji umożliwiający klientom dokonanie bardziej trafnego wyboru, doradztwo i propozycje zakupu całych zestawów stylizacyjnych.
Na stronach poświęconych modzie i trendom klienci znajdują wciąż aktualizowane informacje o liniach wprowadzanych do sprzedaży i ich inspiracjach, wywodzących się z najnowszych trendów. Przykłady stylizacji można oglądać na umieszczonych w sekcji Top Secret TV - filmach . Oferta e-sklepu, oferującego kolekcje marek należących do GK Redan Top Secret , Troll i Drywash jest sukcesywnie poszerzona, m.in. o odzież dla dzieci, bieliznę, artykuły do dekoracji wnętrz. Wprowadzone marki dają możliwość zwiększenia koszyka zakupów i szerszego wyboru, podobnie jak oferta outletowa Top Secret, Troll i Drywash.
Sklep spełnia również rolę gotowego narzędzia, służącego do budowaniu lojalności klientów. Integracja programu Collection Club z wersją online, przyczynia się do zwiększenia efektu odwróconego ROPO. Każdy zakup w sklepie marki pozwala na zdobywanie punktów, a później wymianę ich na rabaty. Nowoczesny system odpowiada rosnącym wymaganiom klientów, znacznie większym potrzebom sprzedażowym wyzwaniom technologicznym. W przyszłości poszerzone zostaną funkcjonalności służące integracji sprzedaży online ze sklepami tradycyjnymi.