WITTCHEN zdecydował się dołączyć do akcji "see you In BARCELONA" , która prowadzona jest przez firmę Lidl
. "Na świecie dostrzec możemy panujący trend, związany z globalizacją marek typu Premium. Zależy nam, aby nasze produkty były przystępne dla szerszego grona odbiorców. Naszym wyznacznikiem są najwyższej jakości skóry oraz produkcja typu hand made. Jesteśmy elastyczni i otwarci, dlatego decydujemy się na nowe możliwości współpracy" - mówi Monika Wittchen, wiceprezes firmy WITTCHEN.
Trzy wybrane modele torebek dostępnych w Lidlu, to specjalna edycja produktów.
"W ofercie znajdują się torebki ze skóry naturalnej o nowoczesnym kształcie. Są wielofunkcyjne i pakowne, a zarazem odpowiednie na każdą okazję. Ponadto posiadają certyfikat autentyczności marki WITTCHEN" - dodaje Monika Wittchen.
Firma Lidl jest pierwszą i jedyną siecią sklepów typu dyskont, z którą WITTCHEN współpracuje.
"Jesteśmy zadowoleni, że możemy współpracować z firmą Lidl. Dzięki nawiązaniu tej współpracy marka WITTCHEN może dotrzeć z produktami najwyższej jakości do szerokiej grupy klientów. Ponadto wierzymy, że nasza współpraca z siecią Lidl będzie sukcesywnie się rozwijać i przynosić kolejne, owocne efekty dla obu stron" - podsumowuje Jędrzej Wittchen, prezes firmy WITTCHEN.