W kolekcji możemy wyróżnić trzy dominujące motywy. Pierwszy z nich to geometryczne nadruki, napisy oraz logo marki, które odnosi się do niepokornego ducha mieszkańców Mulholland.
Drugi z nich to egzotyczne nadruki wprowadzające smak lata w tropikach.
A futurystyczny grunge przejawia się w formie nierównomiernego farbowania typu DIY. Klasyczne kroje T-shirtów i longsleevów wzbogacone zostały o wycięcia na ramionach, obszerne golfy oraz wiązania. Luźno dopasowane i oversizowe kroje sprawiają, że ubrania będą wyglądać dobrze na kobietach o rożnych kształtach. Mulholland to wolność i kobiecość niezależnie od rozmiaru i wykonywanego zawodu. Projekty można łatwo zestawiać z jeansami, maxi spódnicami czy casualowymi marynarkami i w ten sposób tworzyć niebanalne stylizacje zarówno na dzień jak i na wieczorne wyjścia. W z pozoru prostych projektach kryją się przemyślane detale. Ukryte stebnowania, podwójnie składany materiał oraz kieszenie schowane w szwach sprawiają, że ubrania są praktyczne i wygodne. Kluczem do komfortu noszenia są wysokiej jakości materiały. W kolekcji użyte zostały miłe w dotyku, miękkie bawełny i modal.
Ubrania Mulholland Life można kupić w sklepie internetowym www.mulhollandlife.com w warszawskim butiku Not For Sale, Salon Wierzbick, Kowalska i IPM Design w Krakowie, La Donna w Bielsku-Białej, Angels only w Belgii oraz butikach na Majorce i Ibizie.