American Eagle Outfitters to marka powstała w latach 70' w Ameryce, ale mało znana w Polsce - raczej tym, którzy wybierali się kiedykolwiek w podróż za Ocean. To głównie ubrania skierowane do osób młodych, między 15 a 25 rokiem życia , choć oczywiście są to granice łatwe do przesunięcia.
Można pokusić się o porównania z GAP-em, bo znajdziemy tu przede wszystkim ubrania wygodne, na codzienne wyjścia - wiele t-shirtów, bluz sportowych, koszul, szortów i przede wszystkim jeansów, z których marka słynie (tych znajdziemy pełny przekrój, od boyfriendów, przez modele klasyczne, do bootlegów i jegginsów - w wielu kolorach i rozmiarach). Czyli taki basic, którego wymaga szafa młodej osoby czy studenta. Od GAP-a odróżnia markę jednak cena, bo tu spodnie znajdziemy w okolicy 140 zł, a górna granica cenowa to 250 zł . Jakość za to jest bardzo dobra a ubrania są miłe w dotyku i dobrze odszyte. Wiszące nitki na ubraniach na wieszakach - to nie tutaj.
16 sierpnia AEO otwiera swój pierwszy sklep w Polsce , w warszawskim centrum handlowym Arkadia. Na razie w planach jest jeszcze salon w warszawskiej Galerii Mokotów.
Super obcisłe, dla fanek spodni jak druga skóra
Od początku sierpnia marka ruszyła z kampanią reklamową "Live Your Life" prezentującą kolekcję jesień-zima 2012 Back to School. Kampania przedstawia 15 osób, które swoim stylem życia, pasją i osobowością uosabiają wartości prezentowane przez American Eagle Outfitters.
W kampanii "Live Your Life"? biorą udział: