American Eagle Outfitters wkracza do Polski

Znana amerykańska marka, plasująca się na pograniczu odzieży sportowej, miejskiej i casualowej wkrótce otworzy w Polsce swój pierwszy sklep. Będzie to zarazem pierwszy sklep marki w Europie!

American Eagle Outfitters to marka powstała w latach 70' w Ameryce, ale mało znana w Polsce - raczej tym, którzy wybierali się kiedykolwiek w podróż za Ocean. To głównie ubrania skierowane do osób młodych, między 15 a 25 rokiem życia , choć oczywiście są to granice łatwe do przesunięcia.

Można pokusić się o porównania z GAP-em, bo znajdziemy tu przede wszystkim ubrania wygodne, na codzienne wyjścia - wiele t-shirtów, bluz sportowych, koszul, szortów i przede wszystkim jeansów, z których marka słynie (tych znajdziemy pełny przekrój, od boyfriendów, przez modele klasyczne, do bootlegów i jegginsów - w wielu kolorach i rozmiarach). Czyli taki basic, którego wymaga szafa młodej osoby czy studenta. Od GAP-a odróżnia markę jednak cena, bo tu spodnie znajdziemy w okolicy 140 zł, a górna granica cenowa to 250 zł . Jakość za to jest bardzo dobra a ubrania są miłe w dotyku i dobrze odszyte. Wiszące nitki na ubraniach na wieszakach - to nie tutaj.

16 sierpnia AEO otwiera swój pierwszy sklep w Polsce , w warszawskim centrum handlowym Arkadia. Na razie w planach jest jeszcze salon w warszawskiej Galerii Mokotów.

Super obcisłe, dla fanek spodni jak druga skóra

Od początku sierpnia marka ruszyła z kampanią reklamową "Live Your Life" prezentującą kolekcję jesień-zima 2012 Back to School. Kampania przedstawia 15 osób, które swoim stylem życia, pasją i osobowością uosabiają wartości prezentowane przez American Eagle Outfitters.

"Kampania Live Your Life jest pochwałą indywidualnego stylu i ukłonem w stronę klienta, który dla AEO zawsze jest najważniejszy.", mówi Michael Leedy, CMO American Eagle Outfitters, Inc. "Każdy uczestnik kampanii prezentuje inny krój jeansów oraz kilka stylizacji z wykorzystaniem kolorowych topów i akcesoriów, pokazując jak wiele różnorodnych stylizacji można uzyskać, komponując ubrania American Eagle Outfitters. Prokliencką postawę marki, widoczną w kampanii najlepiej oddaje nasze hasło: Take what we make and make it your own "

W kampanii "Live Your Life"? biorą udział:

  • Genevieve Rokero - Surfer z Kailua (Hawaje) prezentuje krój Slim Boot.
  • Jasmine Snow - Redaktor magazynu Accessories z Ocean City (New Jersey) prezentuje krój Artist? .
  • Julie Sari?ana - Blogerka modowa mieszkająca w Los Angeles (Kalifornia) prezentuje krój Super Skinny.
  • Romina Puga - Studentka z Miami (Floryda) prezentuje krój Skinny.
  • Sammy Prahalis - Zawodowa koszykarka z Dix Hills (Nowy York) prezentuje krój Straight.
  • Sandy Ley - Graficzka z San Francisco (Kalifornia) prezentuje krój Original Boot.
  • Shay Mitchell - Aktorka z Mississauga (Ontario) prezentuje krój Skinny Kick.
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.