Anna Dello Russo zaprojektuje wyjątkową kolekcję akcesoriów dla H&M

H&M z dumą ogłasza specjalną współpracę z ikoną mody, Anną Dello Russo. Idolka blogerów, której niezwykłe kreacje są zawsze dokumentowane przez fotografów mody i natychmiast szeroko komentowane w Internecie, zaprojektowała specjalną linię akcesoriów dla H&M.

Pełna przepychu, ozdobna i radosna kolekcja jest dowodem zamiłowania Dello Russo do ornamentyki.

- Jestem niesamowicie podekscytowana tą współpracą: po raz pierwszy w specjalny projekt z H&M zaangażowany jest przedstawiciel mediów. To znak istotnej ewolucji w modzie i czuję jednocześnie wielką radość i zaszczyt, że zostałam wybrana, by w nim uczestniczyć. Chciałam stworzyć kolekcję akcesoriów, których nie sposób znaleźć gdzie indziej. Jako stylistka wiem, że dodatki są niezbędne: nadają niepowtarzalny styl nawet prostym strojom. Tymi elementami można się świetnie bawić, przekształcając zwykły dzień w fantastyczne modowe wydarzenie - mówi Anna Dello Russo.

Zobacz krótki filmik o współpracy Anny z H&M:

 

- Bardzo się cieszyliśmy na współpracę z Anną Dello Russo, to coś zupełnie innego od dotychczasowych projektów. Anna ma świetne oko, jeśli chodzi o modę i bardzo wyrobiony smak, a ponadto jest autentyczną ikoną stylu. Przygotowała ekstrawagancką linię akcesoriów, które wprawią w zachwyt klientów H&M i wszystkie osoby zakochane w modzie. Kolekcja jest pełna przepychu i fantazji - mówi Margareta van den Bosch, Creative Advisor H&M.

Słynne jest już określenie Anny Dello Russo jako "fashion maniac" przez fotografa Helmuta Newtona. Jest ona na pewno jedną ze współczesnych sił napędowych świata mody i ma niezrównane oko, jeśli chodzi o trendy. Ukształtowała dzisiejszy sposób postrzegania mody poprzez swoją działalność w Vogue Italia, gdzie przez ponad 12 lat pracowała jako Fashion Editor współpracując z fotografami, takimi jak Helmut Newton, Michel Comte, Walter Chin, a następnie w L'Uomo Vogue, gdzie piastowała stanowisko redaktor naczelnej. Aktualnie Dello Russo pełni funkcję Fashion Director at Large oraz Creative Consultant w Vogue Nippon i jest pupilką modowych blogerów, których uwielbia rozpieszczać swoimi ekstrawaganckimi strojami i ciągłymi zmianami garderoby podczas światowych tygodni mody.

Kolekcja będzie dostęna od 4 października , w szczycie światowych Fashion Weeks, w około 140 sklepach na całym świecie oraz online.

W kolekcji znalazła się biżuteria, okulary słoneczne, buty, torebki i torba podróżna.

Więcej o:
Copyright © Agora SA