Nowa polska marka: Anataka

Anataka - to nowa polska marka odzieżowa stworzona dla kobiet, które chcą podkreślić oryginalność i własny styl. Jej twórczynią jest Anna Banasiak, pomysłodawczyni Monnari.

Anataka jest przyjaciółką kobiet, które kochają modę, są świadome swojej kobiecości, ale też chcą czuć się komfortowo i bezpiecznie w każdej stylizacji . Wszystkie kolekcje tworzone są zgodnie z obowiązującymi trendami, a połączenie klasyki z nutą ekstrawagancji nadaje im niepowtarzalną oryginalność i elegancję . Anataka oferuje szeroki wybór ubrań, modnych dodatków i butów , dzięki którym każda kobieta może stworzyć niebanalne stylizacje.

Pomysłodawczynią i kreatorką Anataki - jest Anna Banasiak - współtwórczyni Monnari . Anna Banasiak postanowiła stworzyć markę, która pozwoli kobietom pokazać różne oblicza ich osobowości w trakcie dnia, tygodnia i roku. Szybko zauważyła zachodzące zmiany, wyczuła potrzeby kobiet, które porzuciły sztywny uniform business woman, chciały czuć się atrakcyjnie i młodo. To podejście w dużej mierze zdeterminowało filozofię Anataki - marki odpowiadającej na potrzeby współczesnych kobiet . Anna Banasiak od lat poznaje naturę kobiet, docenia ich różnorodność, dlatego postanowiła stworzyć tak bogatą kolekcję.

"Wierzę w przekazywanie dobrej energii, a kolekcje marki Anataka powstają z poczucia piękna i mocy. Wiem jak projektować ubrania, dzięki którym można osiągnąć kompromis między korporacyjnym standardem, a kobiecością i niepowtarzalnością . Jakość materiałów, precyzja wykończenia, krótkie i zgodne z trendami serie - to wszystko czego szuka nowoczesna kobieta" - mówi Anna Banasiak, Art Director marki Anataka.

Anataka dba także o szczegóły - każdy zakup pakowany jest w piękne, stylowe czarno-miedziane pudełka , otulone bibułką. Do każdej przesyłki dołączony jest prezent w postaci broszki, zakładki do książki i słodkiej niespodzianki.

Ubrania i dodatki z kolekcji wiosna-lato 2012 dostępne są w sklepie internetowym na www.anataka.pl .

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.