Gatta poluje na kobiece nogi - nowy blog Leghunter by Gatta

Gatta na początku marca uruchomiła nowy blog Leghunter, na którym prezentowane są zdjęcia i stylizacje kobiecych nóg. To pierwszy taki blog hunterski w Polsce. Gatta, w ślad za Scottem Schumanem - autorem niezwykle popularnego The Sartorialist i Yvanem Rodicem polującym na Facehunterze, wyszła z aparatem na polskie ulice. Teraz najciekawsze stylizacje można znaleźć na leghunter.blogspot.com.

Leghunter by Gatta to część wiosennej kampanii marki: "Gatta kocha kobiece nogi ". W ramach swojej aktywności marka stworzyła hunterski blog, na którym prezentowane są stylizacje kobiecych nóg "upolowanych" na polskich ulicach, a także te najciekawsze znalezione w internecie. Leghunter został umieszczony na platformie blogowej blogspot.com, obecnie jednej z najpopularniejszych i najczęściej wybieranych przez blogerów.

"Leghunter by Gatta to nowe, bardzo inspirujące narzędzie komunikacji które stało się ważną częścią naszej strategii. Dzięki niemu udowadniamy, że Gatta kocha kobiece nogi. Leghunter to pierwszy tego typu blog w Polsce i mamy nadzieję, że wpisze się na stałe w blogosferę " - mówi Małgorzata Barton, Szef Marketingu Gatta.

Blog Leghunter to obok strony Gatty na Facebooku, kolejny sposób na komunikację w mediach społecznościowych. Skierowany jest on nie tylko do obecnych czy potencjalnych klientów marki, ale także wszystkich osób szukających inspiracji, ciekawych pomysłów. Dodatkowo na blogu prezentowane są najnowsze modele rajstop Gatta, oczywiście w streetowych stylizacjach. Cała komunikacja ma jednak charakter dużo szerszy, autorzy chcą zwrócić uwagę przede wszystkim na nogi jako najpiękniejszą część kobiecego ciała.

Leghunter to tylko fragment zaplanowanych działań Gatta na sezon wiosna/lato 2012. Na fanpage'u marki przez 3 tygodnie funkcjonowała aplikacja, w ramach której użytkowniczki prezentowały swoje pomysły na wiosenne stylizacje nóg. Obok klasycznych zdjęć pojawiły się interesujące kolaże i filmy. Gatta zdecydowała się również na współpracę z magazynem "Elle", z którym zorganizowała konkurs "Zostań TrendsettELLEką". Na nadchodzące miesiące marka planuje kolejne działania, które udowodnią, że "Gatta kocha kobiece nogi".

Blog dostępny jest pod adres: http://leghunter.blogspot.com/

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.