Hollywoodzkie gwiazdy ponownie w kampanii Marks&Spencer

Ryan Reynolds i Rosie Huntington-Whiteley ponownie związali się z marką Marks&Spencer w ich wiosennej kampanii. Trzeba przyznać, że mało kto lepiej oddałby nowoczesną klasykę, którą reprezentuje M&S.

Gwiazdy reklamują linię Autograph , bardziej klasyczną i elegancką część kolekcji M&S . Kampania wystartuje 1 kwietnia, a zdjęcia do niej kręcono w dogodnym dla Ryana Reynoldsa miejscu, bo w rodzinnym dla aktora Bostonie.

Autorem zdjęć jest fotograf gwiazd i planów filmowych Greg Williams , pracujący dla takich magazynów jak Vogue Italia, Vanity Fair i GQ. Przygotowując sesję we wnętrzach luksusowych hoteli Ames i W Hotel udało mu się opowiedzieć historię z życia młodej, nowoczesnej i dbającej o elegancki wygląd pary.

Młoda kobieta sukcesu ubiera się według M&S w kwieciste bluzki, powłóczyste wzorzyste suknie, bluzki w paski zestawione z marynarką i szortami do kolan. Elegancja w ich wydaniu nie brzmi na pewno sztywno, ma w sobie niezbędny miejski luz, który pozwala na przetrwanie długich i pracowitych dni.

"Świetnie bawiłam się podczas wiosennej sesji, cudownie było znowu pracować z Ryanem. Kocham tę kolekcję, na planie panowała doskonała, relaksująca atmosfera, ubrania Autograph świetnie oddają jej klimat. Są wysmakowane, eleganckie, naturalnie delikatne. W kolekcji jest mnóstwo ubrań, które bez wątpienia należą do grupy must have nowego sezonu." Rosie Huntington - Whiteley

Kolekcja męska dopełnia damską, to wygodne, niezobowiązujące stroje, sportowe w kroju garnitury i klasyczne płaszcze, idealne na każdą okazję.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.