Kampania 'Beautiful Story' miała już kilka odsłon. Pojawiły się w nich takie twarze jak Ania Jagodzińska, Karmen Pedaru, Magdalena Frąckowiak i Tobias Sorensen. Hitem tego sezonu jest udział w sesji Sashy Pivovarovej, która współpracowała reklamowo z Armanim, H&M, Juicy Couture.
Nowa sesja to gloryfikacja sukcesu, radości życia i paryskiego szyku. Inspiracj± była modna chłopczyca z lat 60., paryski gawrosz i typowa american dream girl z lat 70. ubrana od stóp do głów w jeans.
Sesja zdjęciowa prezentuje najnowsze ubrania, które już teraz dostępne są w salonach marki. Wyróżniają się kolorowe płaszczyki rodem z lat 60., futrzane kurtki lub klasyczne płaszcze z futrzanym kołnierzem, szerokie jeansy w typie bootlegów oraz czapki wzorowane na toczkach do końskiej jazdy.
Sporo tu pojemnych toreb na codzienne wędrówki miejskimi szlakami, kozaków z wysoką cholewą na solidnych podeszwach i zamaszystych chust i szali, które ochronią nas przed zimnym wiatrem.
Kolorystycznie królują brązy, czerwienie w gamie od wiśni po rudości, granaty i szarości. We wzorach znajdziemy typowe graficzne rozwiązania z lat 70., paski i kratka, bez której nie obejdzie się żadna kolekcja.
Stylowe zdjęcia wykonał najbardziej znany diet fotografów w Polsce - Zuza Krajewska i Bartek Wieczorek.