Trzeci rozdział kampanii zatytułowany "Rendez-vous" przenosi nas w świat zawieszony pomiędzy snem, a jawą. Ukazuje relację bohaterek w tańcu przypominającym przedwojenne tango. Usłyszymy w nim nastrojową wersję "I Can Boogie" w wykonaniu Joanny Kulig. Wykonaniu towarzyszy gra spojrzeń, gestów i niedomówień rozgrywająca się między bohaterkami. Trzeci rozdział kampanii niesie za sobą również ważne przesłanie - współczesna kobieta może wybrać swoją rolę i w tańcu, i w życiu. W filmie Jeanne Damas i Joanna Kulig zostały celowo skontrastowane, jedna nosi czarną kopertową sukienkę, druga - obszerną koszulę, jakby wyjętą z męskiej szafy.
Reserved #ICanBoogie - trzeci rozdział kampanii materiały prasowe
Kobiecość ma nieskończoną liczbę definicji i każda z nich jest piękna - mówi Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved.
Tłumaczy to podział kampanii na trzy części - każda poświęcona jest innej wizji kobiecości. Mimo, że różnią się wizualnie, łączy je język tańca, który tak jak trendy w modzie, można interpretować na wiele sposobów.
Reserved #ICanBoogie - trzeci rozdział kampanii materiały prasowe
Rozdział "Rendez-vous" rozgrywa się w scenerii eleganckiego klubu muzycznego i zapowiada nową kapsułową kolekcję Premium. Jej motywem przewodnim są kolory - czerń oraz biel, możemy zauważyć również wiele zapożyczeń z męskiej szafy oraz inspirację ponadczasową klasyką. Kolekcja Premium stawia na jakość - projektanci wybrali szlachetne materiały, takie jak wełna z merynosów czy kaszmir, bawełnę organiczną oraz bawełnę pima. W linii Premium znalazły się również elementy bazowe, które pozostaną w szafach na długo i staną się podstawą wielu udanych stylizacji.