Reserved #ICanBoogie - trzeci, niezwykle kobiecy rozdział kampanii już w sieci

Klaudia Jakubiuk-Żukowska
27.09.2018 14:00
Trzeci rozdział #ICanBoogie jest ostatnim filmem jesiennej kampanii Reserved. W tej odsłonie usłyszymy cover "Yes Sir, I can boogie" w jazzowej aranżacji, który w niezwykle zmysłowy sposób śpiewa Joanna Kulig. Po raz kolejny towarzyszy jej francuska it-girl Jeanne Damas.

Reserved #ICanBoogie - trzeci rozdział "Rendez-vous"

Trzeci rozdział kampanii zatytułowany "Rendez-vous" przenosi nas w świat zawieszony pomiędzy snem, a jawą. Ukazuje relację bohaterek w tańcu przypominającym przedwojenne tango. Usłyszymy w nim nastrojową wersję "I Can Boogie" w wykonaniu Joanny Kulig. Wykonaniu towarzyszy gra spojrzeń, gestów i niedomówień rozgrywająca się między bohaterkami. Trzeci rozdział kampanii niesie za sobą również ważne przesłanie - współczesna kobieta może wybrać swoją rolę i w tańcu, i w życiu. W filmie Jeanne Damas i Joanna Kulig zostały celowo skontrastowane, jedna nosi czarną kopertową sukienkę, druga - obszerną koszulę, jakby wyjętą z męskiej szafy. 

Reserved #ICanBoogie - trzeci rozdział kampaniiReserved #ICanBoogie - trzeci rozdział kampanii materiały prasowe

Kobiecość ma nieskończoną liczbę definicji i każda z nich jest piękna - mówi Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved.

Tłumaczy to podział kampanii na trzy części - każda poświęcona jest innej wizji kobiecości. Mimo, że różnią się wizualnie, łączy je język tańca, który tak jak trendy w modzie, można interpretować na wiele sposobów.

Kapsułowa kolekcja Premium

Reserved #ICanBoogie - trzeci rozdział kampaniiReserved #ICanBoogie - trzeci rozdział kampanii materiały prasowe

Rozdział "Rendez-vous" rozgrywa się w scenerii eleganckiego klubu muzycznego i zapowiada nową kapsułową kolekcję Premium. Jej motywem przewodnim są kolory - czerń oraz biel, możemy zauważyć również wiele zapożyczeń z męskiej szafy oraz inspirację ponadczasową klasyką. Kolekcja Premium stawia na jakość - projektanci wybrali szlachetne materiały, takie jak wełna z merynosów czy kaszmir, bawełnę organiczną oraz bawełnę pima. W linii Premium znalazły się również elementy bazowe, które pozostaną w szafach na długo i staną się podstawą wielu udanych stylizacji.

Reserved "Rendez-vous" - trzeci odcinek kampanii #ICanBoogie

Zobacz także
  • Reserved #ICanBoogie Reserved #ICanBoogie - jest już drugi odcinek kampanii z Joanną Kulig
  • Kampania Reserved 'I Can Boogie' Nowa kampania Reserved "I Can Boogie"! Joanna Kulig i Jeanne Damas razem na scenie
  • Reserved stawia na kolekcję 'Made in Poland'. Gdzie jeszcze kupimy modę wyprodukowaną w Polsce? Reserved stawia na kolekcję "Made in Poland". Gdzie jeszcze kupimy modę wyprodukowaną w Polsce?
Komentarze (4)
Zaloguj się
  • honeymilk

    Oceniono 1 raz 1

    Wyszło fantastycznie. Kulig i Damas wyglądają przepięknie. Ciężko oderwać oczy. Takie reklamy mogę oglądać cały czas. Kolekcja zapowiada się na bardzo udaną.

  • nadejdzieswit851

    Oceniono 1 raz 1

    Dziewczyny zaprezentowały się ekstra, są zmysłowe i przekonujące w swojej roli. No i jasny przekaz, kobieta może być taka jaką chce być.

  • justbiel

    0

    Zapowiada się bardzo fajna kolekcja. Podstawowe ubrania, które każda kobieta powinna mieć w swojej szafie. Liczę na naprawdę ponadprzeciętną jakość. Na pewno zajrzę do sklepu.

  • catrolcia

    0

    Rewelacja! Elegancko ubrane, piękne, utalentowane kobiety. Wspaniała muzyka i taniec. Tą reklamą Reserved mnie oczarował, a pani Kulig po raz kolejny udowodniła swój talent.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX