Ulubiona marka instablogerek NA-KD otwiera sklep stacjonarny w Polsce

Kasia Żechowicz
27.07.2018 10:30
NA-KD

NA-KD (MAT. PRASOWE)

28 lipca swoich pierwszych klientów powita sklep stacjonarny marki NA-KD, znanej do tej pory ze sprzedaży internetowej. Sklep zlokalizowany jest w Sopocie, niedaleko tętniącej życiem ulicy Bohaterów Monte Cassino.

Aż 230 metrów kwadratowych przestrzeni będą mieli do dyspozycji klienci sklepu stacjonarnego NA-KD, który już 28 lipca zostanie otwarty w Sopocie. Marka NA-KD powstała z myślą o osobach, którym zależy na szybkich i efektownych zakupach. Do tej pory ubrania NA-KD dostępne były wyłącznie na platformie internetowej. Firma bazowała na lifestyle'owym przekazie krążącym wokół młodych "influencerów" i Instagrama, gdzie śledzi ją ponad półtora miliona użytkowników.

NA-KDNA-KD Mat. prasowe

Oferta NA-KD łączy najnowsze trendy i oryginalność. W sklepie stacjonarnym będzie można znaleźć modne ubrania, akcesoria i buty. Marka proponuje swoim klientom tematyczne kolekcje, takie jak NA-KD Boho, NA-KD Trend oraz NA-KD Party.
W asortymencie salonu, oprócz marki własnej, dostępne będą ubrania mniej znanych skandynawskich brandów -  By Malene Birger, Hot Anatomy i Ivy Copenhagen. Oprócz tego znajdą się tam propozycje londyńskiej marki Jovonna, australijskiego Lack of Color, jak również znanych na całym świecie gigantów m.in. Levi's i Tommy Hilfiger.

Szukasz idealnych jeansów? Zajrzyj do naszego artykułu: Levi's Skinny Jeans: w tych dżinsach nogi i pupa wyglądają świetnie.

Firma NA-KD należąca do Jarno Vanhatapio (założyciela Nelly.com i Zoozoo.com) powstała w kwietniu 2015 roku. NA-KD działa na światowym rynku szybkiej mody, głównie online oraz w pop-up store’ach. Dzięki dostosowaniu działań do potrzeb młodych klientów, NA-KD szybko stał się globalnym graczem na rynku mody. W 2017 roku witrynę odwiedzało 50 milionów osób miesięcznie. NA-KD jest jedną z najszybciej rozwijających się marek odzieżowych w mediach społecznościowych, co miesiąc dostarczającej zamówienia do 173 krajów.

autor
Polecam, Angelika Sobańska, redaktor
Przygotuj się na zimę!

Przygotuj się na zimę!

Jest pełnia jesieni, ale już powoli można zacząć myśleć o kompletowaniu garderoby na zimę. Nawet teraz, poranki są bardzo chłodne, więc powoli wyciągamy czapki i szaliki. Wkrótce przydadzą się również ciepłe płaszcze i kurtki, swetry, a także ocieplane buty. Zobacz co warto kupić na mroźne dni!

NA-KDNA-KD Mat. prasowe

Polski sklep online uruchomiono na początku tego roku. Przedstawiciele NA-KD w Polsce podkreślają, że skupiają się na regularnym udostępnianiu modowych inspiracji, ciekawych sesji zdjęciowych czy treści wideo. Z marką NA-KD współpracowało już
wielu polskich "influencerów", m.in. Lilianna Janowska, Weronika Załazińska czy Karolina Wójcik z kanału VIVA-A-VIVA.

Branża mody też ma swojego detektywa. Kim jest coolhunter?

Więcej o: