#polskiemarki: zmysłowa bielizna Sinuous Sisters

Natalia Stachacz
Ponadczasowe formy w bardzo kobiecej odsłonie - tak krótko można scharakteryzować nową markę, która zadebiutowała niedawno na polskim rynku. Sinuous Sisters to głównie piękna bielizna, chociaż jej twórczyni pierwszą kolekcję uzupełniła o kilka równie zmysłowych ubrań.

Nowa marka na polskim rynkuNowa marka na polskim rynku fot. Ziarnecki

Agnieszka Szuran, twórczyni marki Sinuous Sisters, jest architektem, a swoje życia dzieli nie tylko pomiędzy dwie pasje, ale także dwa kraje - przez lata mieszkała bowiem w Santiago de Chile. Tę dwuznaczność widać także w jej projektach, które mają proste formy, ale równocześnie są bardzo zmysłowe i efektowne:

Santiago de Chile, w którym mieszkałam kilka lat, oraz inne wielkie miasta, takie jak Buenos Aires czy Lima, do których co jakiś czas wracam, otworzyły mnie na egzotyczną multikulturowość i ekspresję poprzez modę. Tamtejsze, współczesne kobiety są dalekie od zachowawczości w stroju. Ich postawa i sposób wyrażania się są dla mnie fascynujące i bardzo inspirujące. To właśnie tam zainteresowałam się modą na poważnie. Architektura dała mi z kolei łatwość geometrycznego spojrzenia na ciało i narzędzia, dzięki którym mogę myśleć o modzie strukturalnie. To wszystko przełożyło się na realizację moich pomysłów

– mówi Agnieszka Szuran.

#polskiemarki#polskiemarki fot. Ziarnecki

W swojej pierwszej kolekcji projektantka postawiła na wysokiej jakości koronki, jedwabie, welur i skórę naturalną. Znajduje się w niej 6 kompletów bielizny, staniki i mikrotopy, mikroszorty, spódnice i sukienki. Bielizna i ubrania Sinuous Sisters są kwintesencją współczesnej kobiecości – od zwiewnych, jedwabnych sukienek po wyrazistą bieliznę, na którą nie da się nie zwrócić uwagi.

Mat. prasoweMat. prasowe fot. Ziarnecki

Pierwsza kolekcja Sinuous Sisters będzie sprzedawana w Polsce oraz Ameryce Południowej. Docelowo marka ma być dostępna na całym świecie.

100 lat biustonoszy. Zobacz, jaką metamorfozę kobieca bielizna przeszła od 1915 do 2015 roku

Więcej o:
Copyright © Agora SA