Lata 70.: moda retro w nowej kolekcji CROPP

Redakcja
07.01.2019 17:00
Moda inspirowana stylem lat 70. to jeden z najmocniejszych trendów obecnych w kolekcjach projektantów i znanych marek od kilku sezonów. Wśród zimowych propozycji Cropp znajdziecie kluczowe elementy, charakterystyczne dla mody retro, podane w nowoczesnej odsłonie.

Najnowsza kolekcja polskiej sieciówki zwiastuje nadejście trendów sezonu wiosna - lato 2019. W zimowej kolekcji Cropp bazuje na kolorystyce, tkaninach oraz fasonach modnych w latach 70. Projektanci marki wykorzystali przede wszystkim wszelkie odcienie brązu oraz rudości, charakterystyczne dla mody tego okresu, zestawiając je z klasycznym beżem, a także musztardową żółcią.

W kolekcji pojawiły się typowe dla lat 70. fasony: spodnie dzwony z wysokim stanem, tym razem jednak nie jeansy, ale dzianinowe, opinające sylwetkę modele; spódnice mini o kroju trapezowym, swetry z golfem, a także dopasowane sukienki dzianinowe o prążkowanej fakturze.

Lata 70. w nowej kolekcji polskiej markiLata 70. w nowej kolekcji polskiej marki CROPP

Uwagę zwraca także jeden z najgorętszych wzorów nadchodzącego sezonu tzw. tie-dye, inspirowany rękodziełem malowniczy nadruk tak charakterystyczny dla mody lat 70., a później 90. 

Stylizacje Olgi Carson i Alice Nowickiej nie są jednak odtworzeniem typowych dla mody lat 70. zestawów. Plisowaną spódnicę midi zestawiono ze sportowym obuwiem i oversize'ową bluzą, a dzianine spodnie z wysokim stanem połączoną z bluzą - misiem oraz dużymi kolczykami. 

Zimowa kolekcja to lata 70. w nowoczesnej odsłonieZimowa kolekcja to lata 70. w nowoczesnej odsłonie CROPP

Zobacz także
  • Living Coral jak nosić Moda wiosna lato 2019: komu pasuje living coral, najmodniejszy kolor roku?
  • Sukienka w stylu boho marki Moelle Sukienki boho sprawdzą się także zimą. Najpiękniejsze modele
  • wyprzedaż mango Zimowa wyprzedaż Mango 2018 - co warto kupić nawet 50 procent taniej?
Komentarze (1)
Zaloguj się
  • y.y

    Oceniono 1 raz 1

    A czy wy wiedzieliście, droga "Redakcjo", że art. 36 ust. 3 prawa prasowego stanowi, że "ogłoszenia i reklamy muszą być oznaczone w sposób nie budzący wątpliwości, iż nie stanowią one materiału redakcyjnego."?:)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX