Dziękujemy, że jesteś z nami. Jeśli lubisz modę, tutaj możesz wypróbować nasz nowy newsletter >>>
Rio, Balboa i Paxton to nazwy trzech modeli butów, które TOMS wprowadził w tym sezonie do sprzedaży. To jesienno-zimowa wariacja na temat kultowych już espadryli, z których marka słynie. Ich wersja na chłodniejsze dni jest oczywiście bardziej zabudowana, ma chroniącą przed deszczem i zimnem platformę, a nawet futerko.
Nową kolekcje TOMS promuje m.in. Sara Nuru, która jest założycielką startupu NuruCoffee Mat. prasowe
TOMS znany jest także ze swojej akcji One For One, w ramach której marka rozdała już ponad 75 milionów butów najbardziej potrzebującym. Odniesień społecznych nie brakuje także i tym razem. Nowe modele zostały stworzone z myślą o artystach, twórcach ruchów społecznych czy młodych przedsiębiorcach, którzy potrzebują wygodnego obuwia, aby móc każdego dnia stawiać czoła wyzwaniom.
Joshua Coombes, który jest inicjatorem ruchu #DoSomethingForNothing, w butach z nowej kolekcji TOMS Mat. prasowe
W kampanii wzięła udział niemiecka modelka Sara Nuru, która jest założycielką startupu NuruCoffee, który każdego dnia wspiera i motywuje kobiety z biednych rejonów Etiopii. W rolę modela wcielił się Joshua Coombes, który jest inicjatorem ruchu #DoSomethingForNothing, który oferuje bezdomnym ludziom z całego świata swoje usługi fryzjerskie w zamian za możliwość opowiedzenia ich życiowych historii w jego social mediach.