Nowa kolekcja torebek Batycki "Odbicie". Bardzo udana kampania polskiej marki

Polska marka torebek Batycki właśnie zaprezentowała najnowszą kolekcję na sezon jesień-zima 2018/2019. Tematem przewodnim jest "Reflection", czyli "Odbicie". W kampanii zachwycają świetne stylizacje, dzięki którym klasyczny wizerunek marki nabrał dużo bardziej wyrazistego charakteru.

Torebki Batycki - kolekcja "Odbicie"

Batycki - kampania jesień-zima 2018/2019Batycki - kampania jesień-zima 2018/2019 Mat. prasowe

Inspiracją do stworzenia kolekcji stało się lustro, które jest odbiciem naszego wizerunku. Marka zachęca do spojrzenia w lustro z odwagą, by dowiedzieć się o sobie jak najwięcej i stawić czoła prawdzie. Dzięki odpowiedniej ocenie własnej osoby można lepiej kontrolować swój wizerunek, osiągając zamierzony efekt. Damska torebka jest najważniejszym atrybutem kobiecych stylizacji. Ma funkcje praktyczne, ale jest też kluczowym składnikiem codziennego wizerunku i ważnym środkiem komunikacji z otoczeniem. Mówi o nas wiele i my za pomocą torebki też możemy sporo wyrazić!

Batycki - kampania jesień-zima 2018/2019Batycki - kampania jesień-zima 2018/2019 Mat. prasowe

Po pierwsze: wyrazista

Nowa kampania wizerunkowa Batycki zaskakuje. Do tej pory polska marka kojarzyła się z klasycznymi, czasem nawet nudnymi zdjęciami. Kolekcja na jesień-zimę 2018/2019 została oprawiona w świetne zdjęcia i przede wszystkim odważne stylizacje. Ich autorem jest Maciej Dąbroś, a fotografie wykonała Malwina Sulima. Na wszystkich torebka jest w centrum uwagi, ale ubrania wydobywają z poszczególnych modeli to, co najlepsze.

Firma Batycki docenia różnorodność kobiet. Wiemy, że nie ma jednej definicji piękna. Każda z kobiet określa je na swój własny, indywidualny sposób. Ta, która uwielbia naturę i spokojne życie, wybiera torebki z określonej gamy kolorystycznej inspirowanej przyrodą. Inna woli styl retro i takie modele też znajdzie w najnowszej kolekcji. A jeszcze inna kocha fantazyjne, niesztampowe dodatki, więc może zdecydować się na torebki w nieoczywistych, nieco awangardowych kształtach i barwach. 

Batycki - kampania jesień-zima 2018/2019Batycki - kampania jesień-zima 2018/2019 Mat. prasowe

Klasyczny lakierowany kuferek świetnie łączy się z cekinową spódnicą, bordowa kopertówka dopełnia luksusowy "look" z czerwonym futrem, a torebka z wzorem w kwadraty o dziwo dobrze prezentuje się z kraciastą marynarką i spodniami. Jedna z naszych ulubionych stylizacji to brązowy zestaw w klimacie lat 70., z fioletową torebką, która dodaje nuty ekstrawagancji. Cała kampania została utrzymana w naturalnych kolorach ziemi, ale jest wyrazista i przede wszystkim ciekawa.

Torebki polskiej produkcji 

Firma Batycki pochodzi z Gdańska i tam powstają wszystkie jej wyroby. Każdy produkt sygnowany jest bursztynowym oczkiem, który symbolizuje nadmorskie miasto oraz polską tradycję i kulturę.

Batycki - kampania jesień-zima 2018/2019Batycki - kampania jesień-zima 2018/2019 Mat. prasowe

Produkty z metką "Made in Poland" stają się coraz bardziej atrakcyjne, a walor lokalnej produkcji - istotny dla konsumenta. Niedawno pisaliśmy o kolekcji Reserved produkowanej w Polsce oraz innych markach, które inwestują w miejscowy rynek pracy.

W artykule Najpiękniejsze torebki polskich marek znajdziesz z kolei propozycje firm: Kazar, Lasocki i Monnari.  

autor
Wybór redakcji. Katarzyna Żechowicz - redaktor
Trendy na jesień-zimę 2018/2019

Trendy na jesień-zimę 2018/2019

Tegoroczna jesień zapowiada się niezwykle ciekawie! Torebki wreszcie przestają być nudne, a spódnice mienią się wszystkimi barwami! Do mody wraca ulubiony płaszcz Catherine Deneuve, czyli ze skóry. Pogoda sprzyja sneakersom - wybrałam najlepsze modele, za które nie zapłacisz fortuny.

Sekret torebki od Louis Vuitton - jej przeznaczenie miało być inne!


 

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.