Ciuchy to sposób komunikacji. Odpowiednio dobrane ubranie "opowiada" historię o osobie, która je zakłada. Ta prosta idea stała się tematem przewodnim najnowszej kampanii marki House. Nowa kolekcja House to duża dawka humoru w prawdziwie modowym wydaniu.
House, kampania Ciuchy mówią wszystko! Fot. materiały prasowe
Dziewczyna House w tym sezonie jest w zgodzie z trendami. Miejski look łączy z luźnymi sportowymi elementami, bazując na najmodniejszych kolorach: kobalcie, żółtym oraz ultrafiolecie. Hitowe elementy, które podkreślą jej styl, to sukienka tuba, kurtka pufferka, welurowa nerka czy oversize'owa koszula. Klientka House nie boi się odważnych połączeń. Sukienkę boho z nowej kolekcji House łączy z masywnymi botkami, a metaliczną kurtkę z kolorową sukienką tubą. Linie tematyczne, z których składa się kolekcja umożliwiają dowolne kreowanie swojego wizerunku. Kwiatowe motywy w stylu boho, estetyka lat siedemdziesiątych czy sportowe motywy z końcówki lat dziewięćdziesiątych - oto, co wszystko czeka na dziewczyny, które nie boją się zabawy trendami.
House, kampania Ciuchy mówią wszystko Fot. materiały prasowe
W męskiej kolekcji House wyraźne są dwa oblicza miejskiej, nowoczesnej mody. Propozycje dla panów również ujęte są w formie kilku linii tematycznych, które ułatwiają poruszanie się po asortymencie kolekcji i dopasowanie jej elementów do własnego stylu. Streetwear, klasyka czy inspiracje górskimi wędrówkami? Niezależnie od tego, co wybierzesz, możesz mieć pewność, że będziesz wyglądać modnie i stylowo. Nowa kolekcja House to odpowiedź na najbardziej wymagające gusta.
House, kampania Ciuchy mówią wszystko! Fot. materiały prasowe
Nowej kolekcji House towarzyszy kampania komunikująca się przewrotnym hasłem: "Ciuchy mówią wszystko". Jej najmocniejszym akcentem jest dynamiczny film, wyreżyserowany przez Krzysztofa Grajpera, współpracującego dotychczas z takimi artystami jak Taco Hemingway, Ten Typ Mes czy Rebeka. Bohaterami produkcji jest szósta młodych ludzi. Poznajemy ich w kilkusekundowych, przerysowanych scenach, którym towarzyszy krótki komentarz. Każdy z nich stanowi przewrotny opis każdej z postaci. Pierwsze skojarzenie, nawiązujące nie tylko do ubrania, ale też charakteru i zachowania. Czy jedna stylizacja może mówić aż tak wiele? Nowa kolekcja House udowadnia nam, że tak i to w ciągu 40 sekund!.
House, kolekcja Ciuchy mówią wszystko! Fot. materiały prasowe
Kampanię AW18 wspiera kreatywny konkurs. Dwa zdjęcia z kampanii House nie mają dodanych komentarzy – dymki są puste. W tym miejscu mogą wykazać się fanki marki. Najzabawniejsze, nawiązujące do przesłania kampanii hasła trafią na oficjalne zdjęcia kampanijne i zostaną opublikowane na stronie, Facebooku i Instagramie marki. Nagrody czekają! Więcej informacji w lookbooku na www.housebrand.com.