Nowa jesienna kolekcja House: Ciuchy mówią wszystko!

A co o tobie mówią twoje ciuchy? To pytanie zadaje w nowym sezonie marka House, przedstawiając kolekcję pełną gorących trendów. House z charakterystycznym dla siebie dystansem podpowiada, jak w nadchodzącym sezonie wyróżnić się z tłumu i bawić się stylem.

Ciuchy to sposób komunikacji. Odpowiednio dobrane ubranie "opowiada" historię o osobie, która je zakłada. Ta prosta idea stała się tematem przewodnim najnowszej kampanii marki House. Nowa kolekcja House to duża dawka humoru w prawdziwie modowym wydaniu. 

House, kampania Ciuchy mówią wszystko!House, kampania Ciuchy mówią wszystko! Fot. materiały prasowe

Nowa kolekcja House dla dziewczyn

Dziewczyna House w tym sezonie jest w zgodzie z trendami. Miejski look łączy z luźnymi sportowymi elementami, bazując na najmodniejszych kolorach: kobalcie, żółtym oraz ultrafiolecie. Hitowe elementy, które podkreślą jej styl, to sukienka tuba, kurtka pufferka, welurowa nerka czy oversize'owa koszula. Klientka House nie boi się odważnych połączeń. Sukienkę boho z nowej kolekcji House łączy z masywnymi botkami, a metaliczną kurtkę z kolorową sukienką tubą. Linie tematyczne, z których składa się kolekcja umożliwiają dowolne kreowanie swojego wizerunku. Kwiatowe motywy w stylu boho, estetyka lat siedemdziesiątych czy sportowe motywy z końcówki lat dziewięćdziesiątych - oto, co wszystko czeka na dziewczyny, które nie boją się zabawy trendami.

House, kampania Ciuchy mówią wszystkoHouse, kampania Ciuchy mówią wszystko Fot. materiały prasowe

Nowa kolekcja House dla chłopaków

W męskiej kolekcji House wyraźne są dwa oblicza miejskiej, nowoczesnej mody. Propozycje dla panów również ujęte są w formie kilku linii tematycznych, które ułatwiają poruszanie się po asortymencie kolekcji i dopasowanie jej elementów do własnego stylu. Streetwear, klasyka czy inspiracje górskimi wędrówkami? Niezależnie od tego, co wybierzesz, możesz mieć pewność, że będziesz wyglądać modnie i stylowo. Nowa kolekcja House to odpowiedź na najbardziej wymagające gusta.

House, kampania Ciuchy mówią wszystko!House, kampania Ciuchy mówią wszystko! Fot. materiały prasowe

Kampania kolekcji "Ciuchy mówią wszystko"

Nowej kolekcji House towarzyszy kampania komunikująca się przewrotnym hasłem: "Ciuchy mówią wszystko". Jej najmocniejszym akcentem jest dynamiczny film, wyreżyserowany przez Krzysztofa Grajpera, współpracującego dotychczas z takimi artystami jak Taco Hemingway, Ten Typ Mes czy Rebeka. Bohaterami produkcji jest szósta młodych ludzi. Poznajemy ich w kilkusekundowych, przerysowanych scenach, którym towarzyszy krótki komentarz. Każdy z nich stanowi przewrotny opis każdej z postaci. Pierwsze skojarzenie, nawiązujące nie tylko do ubrania, ale też charakteru i zachowania. Czy jedna stylizacja może mówić aż tak wiele? Nowa kolekcja House udowadnia nam, że tak i to w ciągu 40 sekund!.

House, kolekcja Ciuchy mówią wszystko!House, kolekcja Ciuchy mówią wszystko! Fot. materiały prasowe

Kampanię AW18 wspiera kreatywny konkurs. Dwa zdjęcia z kampanii House nie mają dodanych komentarzy – dymki są puste. W tym miejscu mogą wykazać się fanki marki. Najzabawniejsze, nawiązujące do przesłania kampanii hasła trafią na oficjalne zdjęcia kampanijne i zostaną opublikowane na stronie, Facebooku i Instagramie marki. Nagrody czekają! Więcej informacji w lookbooku na www.housebrand.com. 

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.