Together - nowa kampania Mango jesień/zima 2018

Adrianna Olejnik
04.09.2018 16:26
Hiszpańska sieciówka Mango przedstawia kampanię promującą najnowszą kolekcję marki. Przed obiektywem Mario Sorrentiego, fotografa znanego ze współpracy z magazynami takimi jak Vogue czy Harper's Bazaar, stanęli między innym Adrien Brody, Amber Valletty, Carolyn Murphy oraz Adwoa Aboah.

Kampania Mango Together

Najnowsza kampania Mango odzwierciedla wizję Mario Sorrentiego, który za motyw przewodni zdjęć obrał sobie hasło "together". Zamysłem fotografa było pokazanie intymnych momentów z życia modeli, które zwracają uwagę na osobisty charakter pracy samego fotografa i jego przywiązanie do marki Mango oraz osób zaangażowanych w kreowanie jej wizerunku.

kampania 'Together' Mangokampania 'Together' Mango Fot. materiały prasowe

W projekt zostały zaangażowane dzieci Mario Sorrentiego oraz jego siostra Vanina wraz z córkami i mężem. Adrien Brody, ambasador męskiej linii MANGO, pozuje do zdjęć w towarzystwie ukochanego psa, jednocześnie ukazując swoją pasję do zwierząt. Aktywistka i modelka, Adwoa Aboah, występuje razem z siostrą Kesewą i kuzynką Alewyą, tym samym mocno zaznaczając rodzinną symbolikę kampanii.

kampania 'Together' Mangokampania 'Together' Mango Fot. materiały prasowe

W czasie sesji przed obiektywem Sorrentiego stanęły też modelki Amber Valletty i Carolyn Murphy. Prywatnie przyjaciółki, z łatwością okazywały sobie siostrzane uczucia, które wyraźnie widać na zdjęciach. Do obsady dołączyła też legenda skateboardingu Steve Olson wraz z synem Alexem, artystka Langley Fox oraz cenieni styliści Zoe Bedeaux i Helena Tejedor. Dobór tak niezwykłych postaci idealnie obrazuje różnorodność jako refleksję na temat społeczeństwa, w którym żyjemy.

kampania 'Together' Mangokampania 'Together' Mango Fot. materiały prasowe

kampania 'Together' Mangokampania 'Together' Mango Fot. materiały prasowe

Nowa kolekcja Mango - co w niej znajdziemy?

Nowa kolekcja Mango na jesień/zimę 2018 to świeże i nowoczesne spojrzenie na modę. Oprócz denimu, podanego tym razem w nieco bardziej frywolnej formie, na półkach sieciówki znajdziemy inspirowane latami 70. zwierzęce printy, eklektyczną gamę kolorów w niecodziennych odcieniach, zwłaszcza w grubo plecionej dzianinie oraz w bluzkach z okrągłym dekoltem. Inspiracja latami 70. widoczna jest także w męskiej kolekcji, w której dominuje kolor ochry na odzieży wierzchniej. W nowym sezonie kluczowym materiałem będzie sztruks, a na dwustronnych kurtkach i płaszczach przeważać będzie skóra, sprawdzająca się zarówno w bardziej eleganckich jak i casualowych stylizacjach.

Edith Head - Oscarowa kostiumografka

Więcej o: