Powrót lat 90. w najnowszej kampanii Reebok Classic

Nowa kampania Reebok Classic to ukłon w stronę lat 90. Powracają bowiem (w nowej odsłonie!) sneakersy Aztrek OG, stworzone ponad 20 lat temu przez Christiana Tressera. Kultowe buty zostały zaprojektowane z myślą o biegaczach, jednak z czasem stały się ważnym elementem miejskiego stylu.

Ikona "najntisów", czyli buty Aztrek OG, powróciła w nowej odsłonie. Sięgając po modele stworzone w latach 90., marka Reebok Classic chce pokazać jak ważne jest odniesienie do jej bogatego dziedzictwa. Sportowy brand prezentuje buty, które wiodły prym ponad 20 lat temu, a teraz ponownie wkraczają na ulice. 

Model Aztrek OGModel Aztrek OG Mat. prasowe Reebok Classic

Współczesny Aztrek OG łączy styl retro z autentycznym duchem tamtych lat. Zachowane zostały charakterystyczne elementy legendarnego modelu, technologia i wygląd rodem z lat 90. 

autor
Polecam, Julia Sześciło, autorka
Trendy na wiosnę 2022

Trendy na wiosnę 2022

Zastanawiasz się, co nosić wiosną, by wyglądać modnie i nowocześnie? Wśród najgorętszych trendów na 2022 rok znajdują się wyraziste kolory, minimalistyczne formy oraz fasony popularne na początku lat 2000. Poszukujesz modowych inspiracji? Chcesz wiedzieć, które kolory są obecnie na czasie? Oto nasze propozycje!

Model Aztrek OGModel Aztrek OG Mat. prasowe Reebok Classic

Podczas londyńskiej premiery butów powstała interaktywna przestrzeń, łącząca najważniejsze symbole tamtych czasów ze współczesnością. NTS Radio, wirtualna gra zręcznościowa oraz specjalny butik marki Reebok pozwoliły uczestnikom wydarzenia poznać rzeczywistość "najntisów" z własnej perspektywy. W podróży do lat 90. wzięli udział Ten Typ Mes, Pezet, Holak, Rosalie. i Otsochodzi, czyli polscy ambasadorzy Reebok Classic. 

Copyright © Agora SA