Nowa kampania polskiej marki Nudyess: kobieco i seksownie bez względu na rozmiar

Marka Nudyess zadebiutowała zaledwie kilkanaście tygodni temu, jednak wyrazisty koncept i ciekawe modele sprawiły, że szybko zaistniała w świadomości konsumentek. Do sprzedaży trafiła właśnie kolejna minikolekcja. W promującej ją sesji zdjęciowej wystąpiły dziewczyny o różnych sylwetkach, udowadniając tym samym, że prezentują idealne propozycje nie tylko dla rozmiaru XS.

W Nudyess znajdziemy kobiece, bardzo uniwersalne ubrania w klasycznych kolorach (królują odcienie cieliste, które wylansowały swego czasu siostry Kardashian). Jest prosto, ale modnie i seksownie. Druga odsłona debiutanckiej kolekcji marki, nazwana Chapter 2, to m.in. dopasowane sukienki, klasyczne topy, stroje kąpielowe oraz propozycja dla bardziej odważnych kobiet - krótkie, dopasowane legginsy, które w latach 90. i na początku XXI wieku były bardzo popularnym elementem... szkolnego stroju do ćwiczeń.

W kampanii promującej nową kolekcje Nudyess wystąpiła także modelka o nieco pełniejszych kształtachW kampanii promującej nową kolekcje Nudyess wystąpiła także modelka o nieco pełniejszych kształtach fot. Miłosz Rebeś

W kolekcji dominują takie kolory jak czerń, róż oraz nude w kilku odcieniach.  Projektantki zadbały, żeby wszystkie modele były komfortowe w noszeniu i idealne na upały - są uszyte z naturalnych, przewiewnych tkanin i skrojone tak, żeby dobrze leżały na różnych typach sylwetek - mają podkreślać atuty i ukrywać niedoskonałości. O ile takie deklaracje słyszymy i czytamy bardzo często, to marka Nudyess poszła o krok dalej. W sesji zdjęciowej promującej linię faktycznie wystąpiła modelka o nieco pełniejszych kształtach, której rozmiar to M/L.

Nowa kolekcja NudyessNowa kolekcja Nudyess fot. Miłosz Rebeś

Copyright © Agora SA