Nowa kolekcja torebek PUCCINI. Wizerunek współczesnej kobiety w letniej odsłonie

Kobieca i delikatna, a jednocześnie silna i niezależna - taka, według projektantów marki PUCCINI, jest współczesna kobieta. Jej wizerunek stał się inspiracją do stworzenia nowej kolekcji Fashion, której przyświeca hasło marki "Gdziekolwiek jesteś".

Współczesna kobieta jest ciągle w biegu - w pracy, na spotkaniach, w drodze do szkoły, by odebrać dziecko, na zakupach - w czasie pełnego wyzwań dnia zawsze pod ręką ma ulubioną torebkę, w której przechowuje wszystkie niezbędne akcesoria. Wizerunek takiej kobiety stał się inspiracją do stworzenia nowej kolekcji torebek PUCCINI, które mają towarzyszyć kobietom przez cały dzień.

W zawrotnym tempie życia kobiecie zawsze towarzyszy jej torebka. Rzadko która wychodzi z domu bez tego niezbędnego akcesorium. Dlatego PUCCINI projektuje modele tak różnorodne. By pasowały do każdego portretu płci piękniej

- mówią Izabela i Mirosław Kozina, właściciele marki.

Nowa kolekcja torebek PucciniNowa kolekcja torebek Puccini Fot. materiały prasowe

Kobieca i delikatna, a jednocześnie silna i niezależna - współczesna kobieta musi zmierzyć się z wieloma wyzwaniami, dlatego też wymaga się od niej dużo więcej. Świadoma swojego stylu kobieta PUCCINI wybiera akcesoria, które w pełni oddają jej osobowość. Nowa kolekcja torebek na wiosnę i lato dostosowuje się do wymagań współczesnego świata. W kolekcji znajdziemy klasyczne torebki przełamane ozdobnymi chusteczkami lub sznurkiem zamiast klasycznego paska. Dzięki temu typowo miejskie modele zyskały świeży i letni wygląd. Listonoszki zdobią natomiast złote lub
srebrne obicia. Z kolei shoppery występują w pastelowych kolorach, wśród których dominują odcienie różowego i niebieskiego. Kolekcję torebek wzbogacają małe i eleganckie plecaki. 

Nowa kolekcja torebek PucciniNowa kolekcja torebek Puccini Fot. materiały prasowe

Wszystkie torebki w kolekcji PUCCINI zostały wykonane z wysokiej jakości skóry ekologicznej. Nad pracami nad każdą kolekcją czuwa sama właścicielka, zwracając uwagę na każdy detal i sprawdzając, czy końcowy produkt nadaje się do przekazania klientce. Uwaga i zaangażowanie w pracę na rzecz marki to znak rozpoznawczy marki PUCCINI. Od 1996 roku polska marka produkuje walizki i galanterię skórzaną, a projekty powstają w oparciu o doświadczenie zebrane podczas licznych podróży właścicieli. Dzięki temu gotowy produkt trafiający w ręce klientów to gwarancja jakości, funkcjonalności i elegancji. 

Nowa kolekcja torebek PucciniNowa kolekcja torebek Puccini Fot. materiały prasowe

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.