Melissa to marka, którą pokochały miliony kobiet na całym świecie. Wykonane ze specjalnego tworzywa mel-flex baleriny, sandałki i klapki sprawiają, że każda stylizacja wygląda niebanalnie, a prosty pomysł wykorzystania plastiku do produkcji obuwia stał się kluczem do firmowego sukcesu. Melissa słynie również ze współpracy z wieloma znanymi nazwiskami ze świata mody. Kolekcje dla marki tworzyli Zaha Hadid, Thierry Mugler czy Jean Paul Gaultier (ta współpraca to jedna z pierwszych tego typu inicjatyw w świecie mody, miała miejsce w 1983 roku). Do grona projektantów, którzy wsparli Melissę, zalicza się również Vivienne Westwood, królowa punku i niekwestionowana ikona brytyjskiej mody. Projektantka tworzy niepowtarzalne kolekcje dla marki od 2008 roku, podbijając każdego sezonu serca niezliczonej liczby zwolenniczek oryginalnych i zarazem zabawnych wzorów i modeli.
Baleriny i klapki z kolekcji Vivienne Westwood x Melissa Fot. materiały prasowe / kolaż avanti24
W tym sezonie nowa linia balerinek i klapek z serii "Anglomania" zyskała wyjątkową oprawę. Zrealizowania filmu promującego kolekcję podjęła się Marie Schuller, która na swoim koncie ma realizację video dla Diora, domu mody Givenchy i Jo Malone. Intensywny i jednocześnie zabawny obraz stara się opisać kobiecość wychodząc daleko poza utarte schematy, takie jak wdzięk czy elegancja.
Zależało mi na tym, żeby kampania przedstawiała wieloaspektową wersję kobiety
- wyjaśnia Marie Schuller.
W kolekcji znajdziemy klapki i baleriny ozdobione charakterystycznym dla Westwood symbolem korony. Kolorowe i bardziej klasyczne modele kosztują od 369 zł do 599 zł.