Chantelle - nowy wizerunek francuskiej tradycji bieliźniarskiej

Marka Chantelle, której domeną od 1876 roku była buduarowa tajemniczość i zmysłowe koronki, zmienia swój wizerunek. Firma, odpowiadając na potrzeby współczesnych kobiet, w nowej, wiosenno-letniej kolekcji proponuje miękkie biustonosze bez fiszbin, żywe kolory i bieliznę bezszwową.

Chantelle to jedna z najbardziej popularnych marek szyjących bieliznę dla kobiet. Stworzona w 1876 roku, czyli w czasach, kiedy gorsety były jeszcze atrybutem każdej z dam, firma starała się odpowiedzieć na potrzeby rynku, proponując innowacyjny materiał, z którego szyto podtrzymującą i dopasowaną bieliznę dla kobiet. W 1949 roku Chantelle, pod obecną nazwą, zaistniało na francuskim rynku i do dziś pozostaje jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek spełniających kobiece marzenia o zmysłowym wyglądzie.

Chantelle wiosna/lato 2018Chantelle wiosna/lato 2018 Fot. materiały prasowe

Sekretem sukcesu Chantelle jest tradycja marki. Ponad 140 lat na rynku sprawia, że firma nauczyła się dostosowywać swój asortyment do potrzeb kobiet na przestrzeni pokoleń. W zbliżającym się sezonie Chantelle zmienia swoje oblicze. Chcąc odejść od wizerunku bielizny buduarowej, mocno ozdobnej i bardzo zmysłowej, marka proponuje wiele nowości. Linia na wiosnę i lato to nowy kierunek: kreatywność, paryska nonszlancja w odświeżonym wydaniu i odzwierciedlenie bieżących kulturalnych zmian.

Chantelle wiosna/lato 2018Chantelle wiosna/lato 2018 Fot. materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato to soczyste zielenie, żółcie i czerwienie w formie miękkich biustonoszy czy lekko usztywnionych bardotek. Chantelle oferuje również bieliznę bezszwową - wygodne biustonosze, body i majtki wykonane z miękkiego i nieodznaczającego się materiału. Linia Soft Stretch dopasowuje się do sylwetki, zapewniając komfort noszenia, a majtki z tej serii dostępne są w uniwersalnym rozmiarze.

Chantelle wiosna/lato 2018Chantelle wiosna/lato 2018 Fot. materiały prasowe

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.