#beautynews: nowe ambasadorki Wibo i Indigo oraz specjalne kolekcje Maybelline, L'oreal Paris i MAC

Pod koniec stycznia sporo się wydarzyło w makijażowym świecie. Znane marki ogłosiły nowe ambasadorki, premierę miało także kilka długo oczekiwanych współprac.

Znane WAGs debiutują w nowej roli

Sarę Boruc i Marinę Szczęsną sporo łączy. Ich mężowie to światowej klasy bramkarze, Panie mają też podobne pasje: zajmują się modą i muzyką. Dodatkowo w ostatnim czasie obie zadebiutowały w nowej roli: zostały ambasadorkami znanych kosmetycznych marek. Żona Artura Boruca w ramach współpracy z IndigoNails stworzyła własną linię lakierów do paznokci, a Marina została twarzą nowej kolekcji Wibo. 

Sara Boruc w nowej kampanii IndigoSara Boruc w nowej kampanii Indigo Mat. prasowe

W kolekcji sygnowanej nazwiskiem Sary Boruc znalazły się lakiery do paznokci w klasycznych kolorach, które, sprawdzą się zarówno na co dzień, jak i na wielkie wyjście. Uwagę zwracają też ich nazwy Billionaire, Diamonds for breakfast, Juice, My favbag, My King Arthur, My Nameis Sara, czy Sin City. 

Marina została twarzą marki WiboMarina została twarzą marki Wibo Mat. prasowe

Żona Wojciecha Szczęsnego promować będzie m.in. wiosenną kolekcję Wibo "KISS & BLOOM". Znajdziemy w niej delikatne kolory, aksamitne formulacje i kremowe, przyjemne konsystencje. Innowacyjną ofertą dla wszystkich, którzy fascynują się nowościami kosmetycznymi będzie kasetka I CHOOSE WHAT I WANT z wymiennymi wkładami pudrów, rozświetlaczy czy bronzerów. 

L’Oréal Paris łączy siły z Balmain....

O tej współpracy było głośno jeszcze na wiele miesięcy przed oficjalną premierą produktową. Już w zeszłe wakacje znana makijażowa marka ogłosiła, że razem z dyrektorem kreatywnym słynnego domu mody Olivierem Rousteingem, przygotowują coś specjalnego. Efekty tej kooperacji właśnie ujrzały światło dzienne. Kolekcja L’Oréal Paris X Balmain to 10 matowych szminek ColorRiche. Produkty zamknięte są w designerskiech opakowaniach, a ich kolory zostały zainspirowane trzema typami kobiet: Rock –silna, gotowa na podbój świata, niebojąca się łamać zasad buntowniczka; Couture – zmysłowa i zwracająca uwagę na detale, miłośniczka klasyki oraz Glamazone – seksowna, uwielbiająca błyszczeć i być w centrum uwagi uwodzicielka. Pomadki kosztują 62, 99 zł. 

W kolekcji L'Oréal Paris X Balmain znalazło się 10 matowych pomadekW kolekcji L'Oréal Paris X Balmain znalazło się 10 matowych pomadek Mat. prasowe

...Maybelline z Gigi Hadid...

To kolejna drogeryjna marka, która "romansuje" ze światem mody premium. Kolekcja, stworzona dla Maybelline przez słynną modelek, swoją premierę za oceanem miała już kilka miesięcy temu. Na początku lutego produkty te będzie można w końcu kupić także w Polsce. Inspiracją do stworzenia kolekcji była różnorodność wschodniego i zachodniego wybrzeża USA oraz styl życia Gigi Hadid. Podzielona ona została na 3 linie: California Glow, New York Glam oraz The Jetsetter Palette. Znajdziemy w nich m.in. pomadki do ust, konturówki, koloryzujące bazy pod podkład, paletki cieni i pędzle. Co ciekawe Gigi Hadid każdą szminkę ze swojej kolekcji nazwała imieniem bliskiej sobie osoby. 

Produkty z linii California Glow Gigi Hadid x MaybellineProdukty z linii California Glow Gigi Hadid x Maybelline Mat. prasowe

...a MAC z Padmą Lakshmi

Padma Lakshmi nie jest zbyt dobrze znana w naszym kraju. Pochodzącą z Indii aktorkę i top modelkę, kojarzą przede wszystkim miłośnicy amerykańskiej wersji programu kulinarnego Top Chef, którego od kilku sezonów jest gospodynią. To także autorka, cieszącej się dużą popularnością, książki kucharskiej. Jej osobowość i charyzma zaimponowały marce MAC, która zaproponowała Padmie Lakshmi stworzenie autorskiej, kapsułowej kolekcji kosmetyków. To produkty, którymi każda kobieta bez problemu wykonana makijaż dzienny i wieczorowy. Kolekcja będzie dostępna od marca 2018 roku. 

MAC Cosmetics prezentuje kolekcję PADMAMAC Cosmetics prezentuje kolekcję PADMA Mat. prasowe

Na czym polega zmowa kolorów?

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.