#beautynews: nowe marki, miejsca oraz produkty do makijażu i pielęgnacji

W świecie beauty jak zwykle sporo się dzieje. Swoją działalność w Polsce rozpoczęło m.in. laboratorium, w którym każdy może stworzyć swoją własną... szminkę. Oprócz tego ostatnio byliśmy świadkami kilku ciekawych premier produktowych, na rynku zadebiutowała także nowa marka makijażowa!

Stwórz swoją własną szminkę w Lip Lab

Odpowiedni odcień, konsystencja, pigmentacja i trwałość - znalezienie idealnej pomadki, mimo tak szerokiego asortymentu, wcale nie jest proste. Odpowiedzią na tego typu makijażowe rozterki jest Lip Lab, pracownia która od niedawna działa na warszawskim Powiślu. To pierwsze (!) miejsce w Europie, gdzie z pomocą specjalistów, każdy może stworzyć spersonalizowaną szminkę lub błyszczyk, w odcieniu idealnie dobranym do swojej karnacji. Jak to działa? Na początek należy wybrać bazę (do wyboru jest matowa, kremowa, połyskująca lub organiczna), następnie decydujemy jakie wykończenie będzie miał nasz produkt (metaliczne, satynowe, jedwabiste, mocno lub lekko kryjące). Ten etap kończy się na dodaniu smaku, zapachu i dodatków (np. pyłków czy filtrów). Kiedy odcień i wszystkie inne cechy charakterystyczne pomadki są już wybrane, na naszych oczach, w laboratorium dzieje się cała magia! Proces trwa okołu 30 minut, a po tym czasie klientka wychodzi ze swoją idealną szminką lub błyszczykiem zamkniętym w pięknym opakowaniu. Co ważne, w Lip Lab korzysta się z tylko z czystych wosków roślinnych, roślin i minerałów. Produkty są wolne od parabenów i oczywiście nietestowane na zwierzętach. 

W Lip Lab, z pomocą specjalistów, każdy może stworzyć swoją idealną szminkęW Lip Lab, z pomocą specjalistów, każdy może stworzyć swoją idealną szminkę Mat. prasowe

NEO Make Up wkracza na polski rynek

"Perfection is simple" (tłum: perfekcja jest prosta) to hasło przewodnie marki kosmetyków kolorowych, która na początku września zadebiutowała na rynku. NEO Make Up zapewnia pełną gamę produktów do makijażu: od baz, podkładów, pudrów, przez cienie do powiek, tusze do rzęs, aż po pomadki i błyszczyki, a nawet pędzle. W ofercie znalazło się także kilka kosmetyków z kategorii "hero" - mają one wyjątkowe właściwości, np. w połączeniu z innymi produktami zmieniają ich działanie (jak baza, która sprawia, że każdy tusz do rzęs jest wodoodporny itp.). Głównym makijażystą marki został Adrian Świderski, który podczas konferencji prasowej pokazywał, jak pracować z poszczególnymi kosmetykami NEO Make Up. Wszystkie produkty są już do kupienia m.in. w perfumerii Douglas. Marka należy do Cosmo Group, która jest właścicielem również taki brandów, jak NeoNail czy Black Lashes.  

Premiera marki NEO Make UpPremiera marki NEO Make Up mat. prasowe

Nowe pędzle SAY Makeup

Od kilku dni na rynku działa także marka SAY Makeup, która oferuje wysokojakościowe pędzle do makijażu. Na kolekcję składa się 12 modeli: podwójny pędzel do brwi, pędzel do ust, trzy pędzle do aplikowania i rozcierania cieni oraz produkty do konturowania, nakładania podkładu i wykończenia makijażu. Hasło przewodnie marki to #CreativeWorks. Twórcy SAY Makeup chcą w ten sposób przekazać, że makijaż to różnorodność oraz sposób na pokazanie swojej kreatywności i osobowości. 

SAY Makeup to 12 pędzli do makijażuSAY Makeup to 12 pędzli do makijażu Mat. prasowe

Koreańska pielęgnacja w Hebe

Dobrą wiadomość mamy także dla miłośniczek koreańskiej pielęgnacji, która nadal bije rekordy popularności na całym świecie. Jeszcze kilka lat temu kosmetyki azjatyckich marek były w Polsce bardzo trudno dostępne stacjonarnie. Z czasem kolejne produkty zaczęły pojawiać się w perfumeriach, takich jak np. Sephora. Teraz żele aloesowe Holika Holika, słynne kremy BB Skin79, esencje do twarzy ze śluzem ślimaka marki Benton czy maski w płachcie Sesamis kupimy także w Hebe. W sumie w znanej drogerii dostępnych jest ok. 700 produktów koreańskich, którymi każdy będzie mógł wykonać kilkustopniową pielęgnację twarzy, tak rozpropagowaną przez Azjatki. 

Teraz w Hebe kupimy produkty takich marek jak Holika Holika czy Skin79Teraz w Hebe kupimy produkty takich marek jak Holika Holika czy Skin79 fot. redakcja

Co nowego w makijażu?

Swoje oferty poszerzają także znane już doskonale marki specjalizujące się w makijażu i pielęgnacji. Jeśli chodzi o tą pierwszą kategorię, to kosmetykomaniaczki na pewno ucieszy fakt, że rodzina kultowych już różów i bronzerów Bourjois powiększa się. Ich nowa odsłona to kolekcja Le Duo Blush (każdy produkt zawiera dwa dopasowane odcienie różu lub bronzera - ciemniejszy do konturowania i jaśniejszy do rozświetlenia) oraz pojedynczy rozświetlacz Le Petit Strober. Nowością Max Factor są natomiast palety do ust Lipfinity. Do wyboru mamy trzy warianty kolorystyczne - każda paleta zawiera 5 pomadek i błyszczyków w różnych odcieniach różów, czerwieni i brązów, jedną bazę oraz trzy top coaty (dające wykończenie matowe, błyszczące i metaliczne).

Nowości od Bourjois i Max FactorNowości od Bourjois i Max Factor Mat. prasowe

Co nowego w pielęgnacji?

Sporo się dzieje także w kwestii pielęgnacji. Nowości z tej kategorii skupiają się na regeneracji skóry po wakacjach oraz przygotowaniu jej na trudy jesiennej i zimowej aury. Żelowe maski do twarzy Bielenda, swoim wyglądem przywołują na myśl jeszcze lato. Bazą Jelly Mask jest kwas hialuronowy, który wspiera warstwę hydrolipidową skóry, wygładza ją i zapobiega wiotczeniu. Wzbogacone są one wyciągiem z owoców takich jak kiwi (maska oczyszczająca), arbuz (maska nawilżająca) czy ananas (maska odświeżająca). Maseczki do twarzy to flagowy produkt marki Chic Chiq. Kosmetyki te inspirowane są Ajurwedą i kulturą azjatycką. W ofercie znajduje się m.in. maseczka w proszku Soirée z płatkami bławatka, która ma właściwości kojące i tonizujące. W składzie produktu znajdziemy także pokrzywę (działa przeciwzapalnie) oraz kwiat malwy (redukuje zaczerwienienia i opuchliznę).

Nowe maski Bielenda i maska Chic Chiq inspirowana AjurwedąNowe maski Bielenda i maska Chic Chiq inspirowana Ajurwedą Mat. pfrasowe

Kilka ciekawych nowości zaprezentowała także polska marka z kosmetykami naturalnymi Fresh&Natural. To m.in. cukrowy peeling do ciała oraz balsam o zapachu maliny. Scrub wygładza, zmiękcza i oczyszcza skórę, a balsam ma właściwości regenerujące i uelastyczniające. Oprócz tego oferta marki powiększyła się także o hydrolat z bławatka, który świetnie się sprawdzi do pielęgnowania bardzo delikatnej skóry wokół oczu (zmniejsza obrzęki i opuchliznę, łagodzi zmęczenie, rozjaśnia cienie pod oczami) oraz pastę do mycia twarzy z melisą i szałwią (w składzie ma mieszankę naturalnych olejów roślinnych, które dokładnie oczyszczają skórę, sprawiając, że jest
odświeżona i delikatnie zmiękczona).

Nowości od Fresh&NaturalNowości od Fresh&Natural Mat. prasowe

Nową linię pielęgnacyjną zaprezentował niedawno także Nuxe. Marka, która stworzyła jeden z najbardziej znanych na świecie suchych olejków do ciała (mowa o kultowym produkcie Huile Prodigieuse) tym razem rozprawia się z pierwszymi oznakami starzenia. Gama Crème Prodigieuse zawiera w swoim składzie kompleks z kwiatu jaśminu, który świetnie niweluje skutki intensywnego trybu życia (stres, zmęczenie). Linia zawiera energetyzujący koncentrat przygotowujący skórę do dalszej pielęgnacji, dwa kremy do twarzy, balsam regenerujący na noc oraz żelowy balsam do skóry wokół oczu. Dogłębne nawilżenie to z kolei zadanie nowych produktów Vichy z linii Aqualia
Thermal. Kosmetyki z tej gamy (krem i serum) zawierają wodę Termalną z Vichy bogatą w cenne minerały, cukier roślinny oraz kwas hialuronowy naturalnego pochodzenia. Pozwala on utrzymać optymalne nawilżenie i wzmocnić skórę.

Nowe linie Nuxe i VichyNowe linie Nuxe i Vichy Mat. prasowe

Więcej o:
Copyright © Agora SA