#beautynews: wzory na włosach i nowy, innowacyjny sposób walki z cellulitem!

Natalia Stachacz
19.08.2018 15:06
Imprinting- Wzory na włosach

Imprinting- Wzory na włosach (Mat. prasowe Davines)

Pierwszy na świecie przezroczysty balsam do ust, urządzenie do robienia fantazyjnych wzorów na włosach i multifunkcyjny produkt do brwi to tylko kilka ostatnich nowinek ze świata beauty. Na co warto zwrócić uwagę podczas kosmetycznych zakupów? Podpowiadamy!

Pielęgnacja i stylizacja włosów 

Zupełnie nowe i bardzo innowacyjne podejście do kreatywnej stylizacji włosów zaprezentował w tym sezonie Angelo Seminara, dyrektor artystyczny marki Davines. Opracowane przez niego narzędzie nazwane Imprinter, pozwala stworzyć na włosach... wzory! A wszystko to za sprawą wielowymiarowych, artystycznych koloryzacji, które w efekcie dają złudzenie printu. Wzory przypominają nieregularne fale, słoje drzewa, układają się jak desenie na piórach ptaków albo skrzydłach motyli. Teraz usługa Imprinter dostępna jest w salonach współpracujących z Davines. Co ciekawe, Seminara to również twórca bardzo modnego w ostatnich latach Flamboyage. 

Wzory na włosach inspirowane naturąWzory na włosach inspirowane naturą Imprinting. Angelo Seminara dla Davines

Z kreatywną koloryzacją związany jest także nowy produkt od Cameleo. NeON Colors Express Spray pozwala zmienić wizerunek w kilka chwil. Co istotne jest to produkt czasowy: kolor całkowicie znika z włosów po kilku myciach. 6 dostępnych odcieni (czerwony,  srebrny, różowy, turkusowy, fioletowy i niebieski) przeznaczonych jest do włosów blond, rozjaśnionych i siwych.

Po kreatywnej koloryzacji niezbędna jest też odpowiednia pielęgnacja, a taką zapewnić ma nowości marki OGX, która specjalizuje się w produktach do włosów. Linia  Coconut Water to nawilżający szampon i olejek, które w swoim składzie zawierają wodę kokosową. Oba kosmetyki mają ultra-lekką formułę, która odżywia i regeneruje włosy, ale ich nie obciąża. W efekcie mają być gładkie, sprężyste i błyszczące. 

Wielka wyprzedaż kosmetyków Yves Rocher. Rabaty nawet do -60%!

Ostatnia włosowa nowość w zestawieniu to kolejna odsłona świetnie znanego już... gadżetu. Slim - to kolekcja gumek do włosów Invisibobble. To właśnie ta marka wprowadziła na rynek jako pierwsza "sprężynkowe" gumki, które nie plączą i nie wyrywają włosów. Slim są subtelniejsze i mniej widoczne niż klasyczne modele, dlatego sprawdzą się podczas np. eleganckich wyjść. Produkty z linii występują w czterech kolorach: Crystal Clear, True Black, Chrome Sweet Chrome oraz Bronze Me Pretty.

Nowości do pielęgnacji i stylizacji włosówNowości do pielęgnacji i stylizacji włosów Mat. prasowe Cameleo, OGX i Invisibobble

Pielęgnacja ciała i twarzy 

Ciekawa nowość pojawiła się także w kategorii pielęgnacji i ujędrniania ciała. Nieinwazyjny zabieg Indiba Deep Care ma znacząco przyśpieszyć walkę z niedoskonałościami skóry i przede wszystkim cellulitem: – Indiba stymuluje zewnętrzną i wewnętrzną komórkową wymianę jonów, dzięki czemu przywraca fizjologiczną aktywność komórek i umożliwia ich prawidłowe funkcjonowanie. Podczas zabiegu odczuwane jest ciepło, co świadczy o zwiększonym metabolizmie komórek, następuje detoksykacja tkanki oraz drenaż toksyn – tłumaczy Estera Wojtczuk, główny kosmetolog Kliniki La Perla, gdzie z zabiegu można skorzystać. Indiba niweluje cellulit, wyszczupla i modeluje sylwetkę. Co ważne, usuwa tkankę tłuszczową także z trudnych rejonów, dlatego w szybkim tempie pozwala uzyskać m.in. efekt podniesionych, brazylijskich pośladków!

Najlepsze podkłady dla dojrzałych kobiet - przystępne ceny

Ten produkt w kilka dni podbił social media. Mowa oczywiści o nowym balsamie do ust eos Crystal. Tym razem słynne "jajeczko" zachwyciło ultra-lekką, nawilżającą formułą i nietypowym "kolorem". To pierwszy na świecie pozbawiony wosku... przezroczysty balsam do ust. W składzie eos Crystal znajdziemy za to naturalny olej kokosowy, masło shea, awokado, słonecznik i olejek rycynowy. Produkt dostępny jest w dwóch wariantach: delikatnie różowym Hibiscus Peach i pastelowo kremowym Vanilla.

Nowy balsam do ustNowy balsam do ust Mat. prasowe eos Crystal

Na rynku pojawiła się także nowość od Dermedic. To dwufazowy płyn micelarny do demakijażu. Hydrain3 Hialuro przeznaczony jest do zmywania makijażu długotrwałego oraz wodoodpornego. Sprawdzi się w przypadku skóry odwodnionej i wrażliwych oczu. W produkcie zastosowano innowacyjny kompleks Fortilash (połączenie krzemu, żelaza i L-lizyny), dzięki czemu wzmacnia, odżywia i poprawia kondycję także cebulek rzęs i w efekcie pobudza ich wzrost.

Mixa, marka która sama nazywa się ekspertem od wrażliwej skóry, tym razem przygotowała coś dla osób, których cera wymaga ekstremalnie ostrożnej pielęgnacji. Linia Pro-Tolerance to produkty do skóry nadwrażliwej. Dwa kremy: jeden o lekkiej, a drugi o bogatej formule, spełniają najbardziej restrykcyjne wymagania dermatologiczne. Mają kojącą, odżywczą formułę z kompleksem Omega-PP, dzięki której intensywnie nawilżają i koją suchą oraz nadwrażliwą skórę. Cera staje się bardziej odporna na czynniki drażniące i mniej reaktywna. Dodatkowo kosmetyki zamknięte są w hermetycznych opakowaniach. 

BodyBoom to marka, która swoją działalność rozpoczęła od produkcji naturalnych kawowych peelingów. Z czasem jej portfolio zaczęło się powiększać o balsamy do ciała i maski. Ostatnia nowość to krem do twarzy o wiele znaczącej nazwie Wierny Kompan. Produkt w swoim składzie zawiera roślinne komórki macierzyste pomarańczy i jabłek oraz olej z zielonej kawy. Jego systematyczne stosowanie ma poprawić stopień nawilżenia cery i sprawić, że drobne zmarszczki zostaną spłycone, a skóra zyska zdrowy, promienny wygląd.  

Nowe produkty do pielęgnacji twarzyNowe produkty do pielęgnacji twarzy Mat. prasowe Dermedic, Mixa i BodyBoom

Makijaż

Swój asortyment w ostatnim czasie o nowe kategorie poszerza także marka Semilac. Producent jednych z najbardziej znanych lakierów hybrydowych, jakiś czas temu wypuścił na rynek kolekcję produktów do makijażu. Zaczęło się od matowych szminek, teraz dołączają do nich cienie rozświetlające do powiek i pudry matujące. Ten ostatni produkt ma być idealnym wykończeniem makijażu, a występuje w 4 wariantach kolorystycznych, dopasowanych do każdego typu cery. Rozświetlające cienie są natomiast dostępne w 10 odcieniach (m.in. chłodny brąz, śliwka, soczysta brzoskwinia i złoto).

Benefit, to marka, która przez lata działalności zasłużyła sobie na miano eksperta od produktów do stylizacji brwi. Teraz jej asortyment poszerza się o kolejny tego typu kosmetyk. Brow Contour Pro to kredka definiująca i rozświetlająca brwi 4 w 1, która ma stanowić uniwersalny produkt do precyzyjnego kształtowania i perfekcyjnego wypełniania brwi. Kryje ona w sobie 2 odcienie, dzięki którym optycznie zagęścimy włoski, korektor pozwalający nadać brwiom idealny kształt oraz rozświetlacz, który go podkreśli. Kredka jest wodoodporna i występuję w 5 wersjach kolorystycznych. 

Nowości do makijażuNowości do makijażu Mat. prasowe Benefit i MAC

Miłośniczki makijażu z niecierpliwością czekają na każdą nową kolekcję limitowaną MAC. Marka, która zawsze jest na bieżącą z aktualnymi trendami, tym razem prezentuję ultra-rozświetlającą linię Supreme Beam. Składa się na nią dziesięć nowych kolorów Grand Illusion Glossy Liquid Lipcolour, które mają nadać ustom niepowtarzalny holograficzny połysk, cztery rozświetlające odcienie podkładu Hyper Real Foundation oraz puder Iridescent Powder/Loose. 

autor
Wybór redakcji. Natalia Stachacz - kierownik redakcji
Gorące nowości: ubrania i dodatki

Gorące nowości: ubrania i dodatki

Na sklepowych półkach zaczyna pojawiać się coraz więcej produktów z jesiennych kolekcji. Wśród najciekawszych premier ostatnich tygodni znalazły się nie tylko ubrania i dodatki, ale także kosmetyki, a nawet multibrandowa platforma zakupowa.