#beautynews: rzęsy na magnes i balsam do ciała w musie

W tym roku lato przyszło nieco wcześniej. Gorąco jest także w branży kosmetycznej. Marki przedstawiają swoich ambasadorów, każdego dnia na drogeryjnych półkach debiutują produkty do pielęgnacji i makijażu. My filtrujemy dla Was wszystkie nowości i przedstawiamy tylko te najciekawsze.

Bielenda i Soraya mają nowe ambasadorki

Coraz więcej marek decyduje się na podpisanie ambasadorskich kontraktów z gwiazdami kina, telewizji czy social mediów. W ostatnim czasie taką współpracę ogłosiły Bielenda i Soraya. Obie firmy zaprosiły do promowania swoich produktów piękne polskie aktorki. W kampanii pierwszej marki wystąpiła Małgorzata Foremniak, natomiast twarzą nowej linii kosmetyków Total Collagen Soraya została Ewa Kasprzyk.

Nowe ambasadorki Bielenda i SorayaNowe ambasadorki Bielenda i Soraya Mat. prasowe

Gorący trend: nowe maski w tkaninie L'biotica i Eveline

Maseczki na tkaninie są bardzo popularne już od kilku sezonów. Trendem, który przywędrował do Europy z Korei, inspirują się także polskie marki. W swoim portfolio takie produkty mają Bielenda i L'biotica, a od kilku tygodni także Eveline. Firma właśnie wypuściła na rynek 6 produktów z tej serii: łagodząco-odświeżającą maskę z aloesem, ultranawilżającą maskę z kwasem hialuronowym, przeciwzmarszczkową maskę z Q10, silnie liftingującą maska z kolagenem, oczyszczającą maskę z węglem oraz intensywnie rewitalizującą maska z 24K Gold. Każda z nich kosztuje 9,99 zł.

Dwie nowe maski na tkaninie znajdziemy też na półkach z kosmetykami L'biotica. To maska ze śluzem ślimaka, która błyskawicznie regeneruje cerę oraz maska z olejkiem z dzikiej róży, która odmładza i rozświetla. Zapłacimy za nie po 16 zł. 

Maski w tkaninie L'biotica i EvelineMaski w tkaninie L'biotica i Eveline Mat. prasowe

Schwarzkopf świętuje swoje 120 urodziny, a Bio-Oil przedstawia nową szatę graficzną kultowego olejku  

Kwiecień był bardzo ważny pod względem wizerunkowym dla Schwarzkopf  i Bio-Oil. Pierwsza marka świętuje w tym roku swoje 120 urodziny. Jej historia rozpoczęła się w 1898 roku, a pierwszym sprzedanym produktem była saszetka szamponu... w proszku! Schwarzkopf obchodzi swój jubileusz pod hasłem  #CREATEYOURSTYLE. Polskimi ambasadorami kampanii zostali Zuza Kołodziejczyk i Rafał Maślak

Olejek Bio-Oil ma w naszym krają rzeszę wiernych użytkowniczek. Produkt świetnie rozprawia się z bliznami, w tym ze śladami po trądziku, skaleczeniach i oparzeniach oraz z rozstępami. Jego formuła od lat pozostaje niezmienna, ale w tym roku przeszedł  metamorfozę wizerunkową: ma nowe opakowanie i nową pojemność. Teraz jeszcze bardziej przypomina produkty apteczne, a mała 25-mililitrowa buteleczka zmieści się np. w kosmetyczce podróżnej. 

Schwarzkopf świętuje swoje 120 urodzinySchwarzkopf świętuje swoje 120 urodziny Mat. prasowe

Najciekawsze nowości: Nivea, Ardell, Biovax, Eos, The Body Shop i Rapid 

Nietypowe formuły, konsystencje i formy aplikacji - te nowości nas zaskoczyły! Marka Nivea na lato stworzyła lekkie musy do pielęgnacji ciała. Produkty, które mają zastąpić klasyczne balsamy i masła, zapewniają 48-godzinne nawilżenie i są dostępne w trzech wariantach: z olejkiem migdałowym o klasycznym aromacie, o zapachu dzikiej maliny i białej herbaty oraz świeżego ogórka i herbaty matcha.

Ardell to jeden z najpopularniejszych i najbardziej znanych producentów sztucznych rzęs, które pokochały blogerki i vlogerki. Od teraz marka w swojej ofercie ma także rzęsy magnetyczne! Umocowane są na pasku z punktowo umieszczonymi
magnesami, który utrzymuje rzęsy na powiece, dzięki czemu nie wymagają konieczności użycia kleju. Można je stosować wielokrotnie, są dostępne w czterech wariantach i kosztują niecałe 60 zł.

Kosmetyki z aktywnym węglem są popularne już od jakiegoś czasu - świetnie oczyszczają i peelingują cerę. Biovax poszedł o krok dalej i stworzył serię produktów do pielęgnacji włosów z tym składnikiem w roli głównej. Seria Węgiel Aktywny & Acai Amazońskie to micelarny szampon, maseczka oraz peeling trychologiczny i detoksykujący. Wszystkie produkty mają za zadanie skutecznie oczyścić włosy i skórę głowy, zniwelować obciążenie włosów oraz przywrócić im naturalną lekkość i blask. 

Nowości Nivea, Ardell, BiovaxNowości Nivea, Ardell, Biovax Mat. prasowe

Eos to marka znana na całym świecie przede wszystkim z balsamów do ust zamkniętych w charakterystycznym opakowaniu w kształcie jajeczka. Z biegiem czasu do portfolio marki dołączyły balsamy do ciała i kremy do rąk, a teraz na półkach debiutują kremy do golenia. Specjalnie opracowana formuła produktów (zawierają naturalne olejki, masło shea i aloes) pozwala wygładzić i odżywić skórę podczas aplikacji. Można je stosować na mokro i na sucho. Dostępne są w czterech wariantach zapachowych: lawenda i jaśmin, owoce tropikalne, granat i malina oraz wanilia.

Kolejna kolorowa nowość pojawiała się w sklepach The Body Shop. Balsamy do ciała Body Yogurts są wegańskie, mają ultralekką kremowo-żelową konsystencję i wchłaniają się je w ekspresowym tempie. Produkt występuje w sześciu zapachach: Moringa, British Rose, Almond Milk, Coconut, Strawberry i Mango.

Nowość od Rapid White zainteresuje osoby, które wybielają regularnie zęby (zarówno w domu, jak i w profesjonalnych salonach) i chciałby efektem śnieżnobiałego uśmiechu cieszyć się jak najdłużej. Pomóc ma w tym płyn do płukania ust Extend-A-White. Formuła płynu pozwala zapobiec powstawaniu przebarwień, a regularnie stosowany umożliwia ich zredukowanie o nawet 50%. 

Nowości Eos, The Body Shop i RapidNowości Eos, The Body Shop i Rapid Mat. prasowe

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.