Nowe marki na polskim rynku: pielęgnacja, makijaż i gadżety

W ciągu ostatniego roku na polskim rynku pojawiło się wiele nowych modowych marek. Część z nich to giganci z ugruntowaną pozycją na świecie (Victoria's Secret, Manolo Blahnik czy Sfera), inni to totalni nowicjusze (Maybe). Nasz kraj jest coraz bardziej atrakcyjny także dla firm z branży urodowej. W tej kategorii w listopadzie i grudniu byliśmy świadkami kilku ciekawych debiutów. Oto 4 marki, o których za chwilę w Polsce może być głośno.

hi hybrid

O ile trudno wskazać tylko jeden produkt lub grupę produktów, które w mijającym roku podbiły serca konsumentek, to na czele kontrrankingu możemy śmiało postawić klasyczne lakiery do paznokci. Produkty te zastąpiły dużo trwalsze hybrydy. W ciągu ostatnich 12 miesięcy na rynku objawiło się kilka marek oferujących zestawy do tego typu manicure. Większość z nich była jednak przeznaczona do użytku profesjonalnego, w salonach kosmetycznych. Na tym tle wyróżniają się lakiery hybrydowe hi hybrid, przeznaczone do użytku domowego. Nowa marka oferuje szeroką paletę kolorów (docelowo ok. 100 odcieni) w bardzo przystępnej cenie (19.99 zł zapłacimy za lakier, a zestaw startowy kosztuje 169.99 zł).

hi hybridhi hybrid Mat. prasowe

ghd

ghd to marka oferująca produkty do stylizacji i pielęgnacji włosów, które od kilku tygodni w naszym kraju można kupić w profesjonalnych salonach fryzjerskich. Choć w Polsce ten brand jest jeszcze słabo znany, to w Wielkiej Brytanii, która jest jego ojczyzną, ma status kultowego. Fankami sprzętu ghd są m.in. Victoria Beckham czy Jessica Alba. Czym się wyróżniają te produkty? Urządzenia marki wykorzystują opatentowaną technologię, dzięki której przy optymalnej temperaturze działania 185 st. C jesteśmy w stanie ułożyć doskonałą fryzurę i jednocześnie nie narazić włosów na jakiekolwiek uszkodzenia. W portfolio marki znajdują się suszarki, prostownice, lokówki czy produkty do pielęgnacji i ochrony włosów. Ich jedyną wadą jest cena: sprzęt marki ghd kosztuje od  500 do nawet 900 zł.

ghdghd Mat. prasowe

Sigma Beauty

To kolejny kultowy brand z Wielkiej Brytanii, który od grudnia będzie dostępny w polskiej Sephorze (póki co tylko online). Produkty marki są zapewne bardzo dobrze znane miłośniczkom makijażu, które już od lat śledzą nowinki z tej kategorii. Pędzli Sigma używają i polecają je wizażyści, blogerki i vlogerki z całego świata. W największej sieciowej perfumerii w naszym kraju już niedługo będzie można kupić m.in. zestaw pędzli Best of Sigma Brush Set (385 zł), rękawicę czyszczącą 2X Sigma Spa® Brush Cleaning Glove (148 zł), matę do czyszczenia pędzli Sigma Spa® Express Brush Cleaning Mat (89 zł). Wszystkie produkty są wykonane z materiałów syntetycznych. 

Sigma BeautySigma Beauty Mat. prasowe

Boho Green Make-up

Ojczyzną innej marki, której produkty od kilku dni można kupić także w Polsce, jest Francja. Boho Green Make-up to gama kosmetyków organicznych do makijażu. Preparaty wykorzystywane przy ich produkcji są stworzone w 99% do 100% z naturalnych składników: oleju z pestek moreli, wosków, skrobi kukurydzianej, skwalenu, miki, dwutlenku tytanu oraz tlenku żelaza, a ich opakowania powstały w poszanowaniu dla środowiska naturalnego. W ofercie marki znajdziemy kosmetyki ze wszystkich kategorii: pudry, korektory, podkłady, pomadki, cienie do powiek, tusze do rzęs czy lakiery. Co ważne, przystępne są także ich ceny, które oscylują w granicach 20 - 60 zł. Boho Green Make-up dostępna jest w wybranych, flagowych sklepach sieci Rossmann.

Boho Green Make-upBoho Green Make-up Mat. prasowe

Jak wykonać makijaż w stylu pin-up?

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.