"Każda koszula pomaga" - nowa odsłona akcji Omeny Mensah we współpracy z Sarą Boruc-Mannei

6 listopada premierę miała nowa odsłona akcji "Każda koszula pomaga" organizowanej przez Omenę Mensah. Tym razem prezenterka zaprosiła do współpracy Sarę Boruc-Mannei, która zaprojektowała kolekcję koszul. Dochód z ich sprzedaży pomoże w budowie szkoły w Ghanie.

Dziękujemy, że jesteś z nami.

Jeśli lubisz modę, tutaj możesz wypróbować nasz nowy newsletter >>>

 

"Women for tollerance", czyli nowa edycja akcji "Każda koszula pomaga" 

"Women for tollerance" to hasło najnowszej akcji organizowanej przez Omenę Mensah i jej fundację Omenaa Foundation we współpracy ze start-upem James Button (marka i sklep internetowy z koszulami). Co sezon prezenterka angażuje osobowości ze świata show-biznesu w projekt własnych koszul, które nie tylko świetnie wyglądają, ale również "pomagają". Dochód z ich sprzedaży zasili konto budowy szkoły dla dzieci ulicy w Ghanie, ale to nie wszystko. Hasło przewodnie promuje wartość jaką jest tolerancja.

Dochód ze sprzedaży koszul zasili konto budowy szkoły dla dzieci ulicy w GhanieDochód ze sprzedaży koszul zasili konto budowy szkoły dla dzieci ulicy w Ghanie Mat. prasowe

O ich znaczeniu w życiu codziennym doskonale wiedzą zarówno Omenaa Mensah - pół Polka, pół Ghanka oraz zaproszona do współpracy Sara Boruc-Mannej, której tata jest Jordańczykiem. Sara przyznaje, że nie raz spotkała się z nieprzyjemnościami wynikającymi z jej pochodzenia, dlatego uczestnictwo w projekcie promującym tolerancję jest dla niej szczególnie ważne. Trzecią ambasadorką "Women for Tollerance" została Miss Exotica 2017 - Victoria Abbey z Ghany.

W kolekcji "Women for Tollerance" znalazły się cztery modele koszul. Ich nazwy: Omenaa, Sara oraz Victoria nawiązują do imion ambasadorek, z kolei czwarta koszula Anna nawiązuje do najpopularniejszego imienia kobiecego w Polsce.

Tym razem Omenaa Mensah zaprosiła do współpracy Sarę Boruc-Mannei, która zaprojektowała kolekcję koszulTym razem Omenaa Mensah zaprosiła do współpracy Sarę Boruc-Mannei, która zaprojektowała kolekcję koszul Mat. prasowe

Dlaczego koszule?

Wychodząc z założenia, że każda kobieta w swojej szafie musi mieć dobrze udszytą koszulę, wybór padł na startup James Button, który do tej pory specjalizował się w klasycznych, biznesowych modelach. Z inicjatywy Omeny marka wprowadziła limitowane edycje damskich koszul, trafiających w gusta kobiet ubierających się modnie i na czasie. Poprzednia kolekcja realizowana we współpracy z Lidią Kalitą cieszyła się dużym powodzeniem - produkty sprzedały się w zaledwie dwa tygodnie. Czy tym razem będzie podobnie?

Świadome kobiety mają w sobie ogromne pokłady zrozumienia i wczucia się w sytuację innych, więc jeśli mają do wyboru dwa produkty, oba świetnej jakości, z czego jeden z nich pomaga potrzebującym, wybiorą ten pomagający, z przesłaniem. Ja tak robię

- mówi Omenaa Mensah. Koszule już dostępne są na stronie internetowej James Button w cenach od 349 do 399 zł. 

Trzecią ambasadorką 'Women for Tollerance' została Miss Exotica 2017 - Victoria Abbey z GhanyTrzecią ambasadorką 'Women for Tollerance' została Miss Exotica 2017 - Victoria Abbey z Ghany Mat. prasowe

Szkoła Kids Heaven

Kids Heaven to szkoła zlokalizowana w Temie w ośrodku Salezjanów Don Bosco - dedykowana jest dzieciom z najbiedniejszych rodzin, które wcześniej mieszkały na ulicy. Budowa szkoły ruszyła w kwietniu ubiegłego roku. Do jej zakończenia potrzebne jest blisko pół miliona złotych.

autor
Wybór redakcji. Katarzyna Żechowicz - redaktor
Trendy na jesień-zimę 2018/2019

Trendy na jesień-zimę 2018/2019

Tegoroczna jesień zapowiada się niezwykle ciekawie! Torebki wreszcie przestają być nudne, a spódnice mienią się wszystkimi barwami! Do mody wraca ulubiony płaszcz Catherine Deneuve, czyli ze skóry. Pogoda sprzyja sneakersom - wybrałam najlepsze modele, za które nie zapłacisz fortuny.

Punk i moda. Kto wprowadził niepokorny ubiór na salony?

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.