Wirtualna rzeczywistość w czasie zakupów? Nowa aplikacja Zary dostępna w Polsce

Słyszeliście już o nowej aplikacji Zary? Hiszpańska sieciówka wprowadza funkcję, która sprawia, że w czasie realnych zakupów możesz w wirtualnej rzeczywistości sprawdzić, jak prezentuje się dana rzecz. Aplikacja działa w 120 państwach świata, w tym w Polsce - możecie wypróbować ją w warszawskim salonie przy Marszałkowskiej.

Wirtualna rzeczywistość kojarzy się z nowinkami technologicznymi - coraz częściej stykamy się z nią w codziennym życiu. Właściciele marki Zara postanowili połączyć modę, zakupy i rozwiązania informatyczne, tworząc nową aplikację dostępną na smartfony obsługujące Androida oraz system ios. Mowa o aplikacji ZARA AR, dzięki której doświadczenie zakupów nigdy już nie będzie takie samo.

Aplikacja ZARA AR sprawia, że kupowanie staje się jeszcze łatwiejsze. Koncepcja stworzona przez dyrektor kreatywną marki oraz francuską firmę HOOLOH ma szansę na stałe wpisać się w potrzeby współczesnego klienta. 

Aplikacja ZARA ARAplikacja ZARA AR Fot. Facebook/Zara / instagram.com/zara_offcial

Jak to działa?

Gdy po ściągnięciu aplikacji skierujesz smartfon na paczkę z zamówieniem online, witrynę lub podest w sklepie - na tych elementach znajduje się specjalny znak, który zostaje zeskanowany przez aplikację, a wtedy na ekranie telefonu ukażą się modelki Léa Julian i Fran Summers, które w krótkich filmikach zaprezentują najnowszą kolekcję Zara Studio w realnych warunkach. Ubrania można kupić bezpośrednio przez aplikację. Nową aplikację można testować w Polsce -  umożliwia to salon Zara przy ulicy Marszałkowskiej w Warszawie.

Co sądzicie o pomyśle Zary? Czy takie zakupy to  przyszłość?

Więcej o:
Copyright © Agora SA