Melissa w krainie zmysłów. Instalacja marki w ramach Tygodnia Designu w Mediolanie

Marki Melissa nie trzeba przedstawiać żadnej miłośniczce mody. Tworząca oryginalne buty i dodatki ze specjalnego tworzywa firma silnie rozwija się w ramach mody i designu. W ten weekend po raz kolejny zobaczymy instalację Melissa w ramach Tygodnia Designu w Mediolanie.

Po wielkim sukcesie instalacji kolektywu FEM.IN.INE w 2017, w tym roku Melissa po raz kolejny bierze udział w Salonie Fuori 2018 podczas Tygodnia Designu w Mediolanie. W dniach 17-22 kwietnia 2018 r. marka prezentuje publiczności "Melissa + NONE collective: The Brilliant Side of Us", instalację artystyczną, która powstała we współpracy z kolektywem NONE założonym przez Gregoria De Luca Comandiniego, Mauro Pace'a i Saverio Villirillo, działającym na pograniczu architektury, projektowania i badań technologicznych. NONE to przestrzeń fizyczna i konceptualna, która rozwija transmedialne projekty odzwierciedlające i interpretujące współczesną kondycję społeczeństwa cyfrowego. Inicjatywa wykorzystuje technologię, architekturę i opowiadanie, aby wciągnąć widza w angażujące doświadczenia, które interpretują wieczne dylematy ludzkości oraz w historie, które mierzą się z pytaniami bez odpowiedzi, sprawiając przy tym trudność w odróżnieniu prawdy i fikcji. Biorąc udział w tym projekcie Melissa pragnie odwołać się do najbardziej intymnej części każdego z nas, tej która świeci najjaśniejszym blaskiem i z którą powinniśmy wewnętrznie się połączyć.

Instalacja Melissa podczas Tygodnia Designu w MediolanieInstalacja Melissa podczas Tygodnia Designu w Mediolanie Fot. materiały prasowe

Przestrzeń Melissy podczas Tygodnia Designu w MediolaniePrzestrzeń Melissy podczas Tygodnia Designu w Mediolanie Fot. materiały prasowe

Hangar Design Group przekształcił przestrzeń dedykowaną Melissie w istne laboratorium odblaskowej scenografii barwnych bloków i opalizujących świateł, dzięki którym widok produktów zmienia się wraz z punktem widzenia oglądającego. W zgodzie z duchem marki prezentacja podkreśla kolor i światło oraz równoważy je zdecydowanymi kształtami i dobrze zdefiniowanymi przestrzeniami, w oryginalnym stylu Hangar Design Group. Założona w 1979 roku marka Melissa jest znana zarówno dzięki swojej pozycji kuratora mody, sztuki i wzornictwa, jaki i ze współpracy z czołowymi nazwiskami i markami, takimi jak Comme des Garçons, Vivienne Westwood, Karl Lagerfeld, Jeremy Scott i Zaha Hadid. Melissa zasłynęła również dzięki innowacyjnej naturze swojego podstawowego surowca: PVC.
Oprócz stałej współpracy z ponad 20 znanymi projektantami mody, Melissa nieustannie dąży do utrzymania wysokiego poziomu innowacyjności, dzięki czemu stała się światowej sławy trendsetterem w branży mody.

Instalacja Melissa podczas Tygodnia Designu w MediolanieInstalacja Melissa podczas Tygodnia Designu w Mediolanie Fot. materiały prasowe

Więcej o:
Copyright © Agora SA