Maciej Zień stworzył kolekcję akcesoriów dla sieci Biedronka

Obecność ekskluzywnych marek w dyskontach to żadna nowość. W supermarketach co jakiś czas pojawiają się kolekcje stworzone przez znanych projektantów czy brandy uznane powszechnie za luksusowe. Tym razem nie lada gratkę dla swoich klientów przygotowała Biedronka, która po raz kolejny współpracuje z Maciejem Zieniem.

Trochę ponad rok temu w Biedronce zadebiutowała kolekcja tekstyliów łazienkowych stworzona przez Macieja Zienia. Sygnowane przez niego szlafroki, kapcie i dywaniki przypadły do gustu klientom znanego dyskontu i szybko zniknęły z półek. Pewnie dlatego obie marki zdecydowały się na kontynuację współpracy. Tym razem temat wydaje się jednak zdecydowanie bliższy Zieniowi - dla Biedronki stworzył bowiem kolekcję galanterii skórzanej. 

Maciej Zień dla BiedronkiMaciej Zień dla Biedronki Maciej Zień dla Biedronki Maciej Zień dla Biedronki

Od czwartku 23 listopada w wybranych sklepach sieci będzie można kupić dwa modele torebek: ze skóry pikowanej oraz ze skóry saffiano, trzy modele portfeli, paski w czterech wariantach kolorystycznych oraz dwa modele rękawiczek skórzanych. Proponowane przez Zienia dodatki to klasyka gatunku - na pewno przypadną do gustu miłośniczkom prostych i ponadczasowych form. Występują w takich kolorach jak: pudrowy róż, wiśniowy, czerwony, czarny, granat oraz szampańskie złoto.

Wszystkie elementy kolekcji wykonane są z naturalnej skóry, dlatego ich ceny nie są porażająco niskie (choć faktycznie konkurencyjne w porównaniu do kwot, które życzą sobie za podobne modele np. sieciówki odzieżowe) - za torebkę zapłacimy 169 zł, portfel 129 zł, pasek 59,90 zł, a rękawiczki 69,90. Akcesoria Macieja Zienia w Biedronce będzie można kupić do 6 grudnia lub do wyczerpania zapasów. 

Maciej Zień dla BiedronkiMaciej Zień dla Biedronki Maciej Zień dla Biedronki Maciej Zień dla Biedronki

A co sam projektant mówi o tej współpracy?

Od zawsze niezwykła natura kobiet, ich piękno oraz silne charaktery były dla mnie inspiracją do tworzenia. Moja specjalnie zaprojektowana kolekcja pokazuje kobietom, że każda z nich zasługuje na perfekcyjnie wykonany element galanterii, który podkreśli jej indywidualny styl.

Maciej Zień to nie pierwszy projektant, który tworzy dla słynnego dyskontu. Wcześniej kupić tam można było koce i poduszki sygnowane przez markę Paprocki i Brzozowski oraz pościel od Bohoboco. Głośno było również o butach, które dla Biedronki zaprojektowała marka Loft37. Podobne akcje co jakiś czasu prowadzą także inne supermarkety i drogerie. Żyłą złota okazała się współpraca Wittchen i Lidl. Jacob Birge, zwycięzca pierwszej polskiej edycji programu Project Runway, stworzył kolekcję dla Auchan, a Gosia Baczyńska i Łukasz Jemioł - dla Rossmanna.  

Zobacz wideo
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.