Znana hiszpańska marka odzieżowa otwiera dwa sklepy w Polsce

Sfera, marka odzieżowa, która w Hiszpanii uważana jest za największego konkurenta Zary i Mango, wchodzi do Polski. 18 października zakupy będzie można zrobić w nowo otwartym Centrum Handlowym Wroclavia, a kilka dni później także w warszawskiej Galerii Mokotów. Jak nowy brand plasuje się cenowo w porównaniu do innych znanych w Polsce sieciówek oraz czym charakteryzują się jego kolekcje? Sprawdziliśmy!

Jesienno-zimowa kolekcja Sfera / fot. Alberto Diaz Acuna

Podczas gdy jedne marki odzieżowe wycofują się polskiego rynku (TopShop, Marks&Spencer, Dorothy Perkins), inne ruszają na podbój serc klientek znad Wisły. Po udanym debiucie Uterqüe, & Other Stories i Forever 21 swoje sklepy w naszym kraju otwiera także hiszpańska Sfera. Choć w Polsce nie jest ona jeszcze dobrze znana, to świetnie sobie radzi (poza rodzimym krajem) w Portugalii, Grecji, Belgii, Meksyku, a także w Arabii Saudyjskiej, Egipcie i Katarze. W tym momencie na całym świecie znajdziemy 350 punktów marki. 

Jesienno-zimowa kolekcja Sfera / fot. Alberto Diaz AcunaJesienno-zimowa kolekcja Sfera / fot. Alberto Diaz Acuna Jesienno-zimowa kolekcja Sfera / fot. Alberto Diaz Acuna Jesienno-zimowa kolekcja Sfera / fot. Alberto Diaz Acuna

Osoby często odwiedzające Półwysep Iberyjski z pewnością kojarzą to charakterystyczne logo - założona w 2002 roku Sfera jest tam jednym z największych konkurentów Zary. Debiutując w Polsce ma nieco niższe ceny niż doskonale znana w naszym kraju starsza koleżanka ( sukienki kosztują ok. 100-200 zł, za kurtkę zapłacimy 300-350 zł, a za buty 100-250 zł), za to podobnie jak Zara mocno inspiruje się najnowszymi trendami i bardzo często wprowadza nowości produktowe. Ponadto w Sferze znajdziemy ponadczasowe ubrania i dodatki, które usatysfakcjonują klientki gustujące w klasyce i prostych fasonach. Brzmi znajomo? Nic dziwnego. Przyglądając stronę internetową marki nietrudno zauważyć, że oferta przypomina to, co znajdziemy aktualnie w sklepach sieci Inditex, LPP, a nawet w H&M.

Jesienno-zimowa kolekcja Sfera / fot. Alberto Diaz AcunaJesienno-zimowa kolekcja Sfera / fot. Alberto Diaz Acuna Jesienno-zimowa kolekcja Sfera / fot. Alberto Diaz Acuna Jesienno-zimowa kolekcja Sfera / fot. Alberto Diaz Acuna

Czy Sfera przyjmie się w Polsce? Właściciele marki otwierają w naszym kraju od razu dwa sklepy i to w bardzo prestiżowych lokalizacjach, co pozwala sądzić, że wiążą z polskim rynkiem spore nadzieje. Patrząc na jesienno-zimową kolekcję Sfera (minimalistyczne propozycje dla nowoczesnych kobiet, które lubią eksperymentować ze stylem) faktycznie można zaryzykować stwierdzenie, że Zarze i Reserved właśnie przybył bardzo mocny konkurent. 

Jesienno-zimowa kolekcja SferaJesienno-zimowa kolekcja Sfera Jesienno-zimowa kolekcja Sfera Jesienno-zimowa kolekcja Sfera

Zobacz wideo
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.