Kampania Badura na sezon jesień/zima 2018

Joanna Szczurek
Nowa kolekcja Badura jest dedykowana kobietom silnym i niezależnym. Marka odkrywa ich różne oblicza i pokazuje, że nie zawsze muszą lubić to samo. W końcu kobieta niejedno ma imię.

badurabadura badura/ materiały prasowe Badura/ materiały prasowe

Do nowej kampanii Badura zaproszone zostały Aneta Kręglicka i Anna Jagodzińska. To już trzeci projekt marki, przy którym współpracuje była Miss Świata. Tym razem pojawia się w duecie top modelką, która jako jedyna Polka pojawiła się na okładce amerykańskiego wydania magazynu "Vogue". Możemy podziwiać ją na wybiegach światowej sławy projektantów takich jak Chanel, Louis Vuitton, Givenchy, Balenciaga czy Kenzo. 

Kolekcja

kampania badurakampania badura kampania badura/ materiały prasowe kampania Badura/ materiały prasowe

Nowa kolekcja butów Badura ma być połączeniem nowoczesności z klasyką i tradycją. Marka stawia na jakość wykonania oraz gatunek wykorzystywanych materiałów. Obuwie wykonane jest ze skór bydlęcych, cielęcych oraz kozich. 

kampania badurakampania badura kampania badura/ materiały prasowe kampania Badura/ materiały prasowe

Kobieta Badury ma różne oblicza. Z jednej strony jest zmysłowa i elegancka, z drugiej zmienia się w drapieżną kobietę-wampa. Jednak zawsze charakteryzuje się samoświadomością i niezależnością. Nie boi się sama podejmować decyzji i dokonywać wyborów. W kolekcji znajdziemy zarówno klasyczne, kobiece botki na szpilce, jak i ciężkie skórzane kozaki czy workery. Pojawiły się również modne kozaki za kolano na cienkiej szpilce oraz kowbojki z zamszu. Dla miłośniczek minimalizmu i wygody stworzone zostały klasyczne kozaki ze świetnej jakości skóry, na stabilnym, grubym słupku. 

kampania Badurakampania Badura kampania Badura/ materiały prasowe kampania Badura/ materiały prasowe

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.