Gwiazdy mediów społecznościowych w nowej kampanii Sinsay

Sinsay to najbardziej przystępna cenowo i skierowana do najmłodszego odbiorcy marka koncernu LPP. Nie dziwi więc, że w jesiennej kampanii brandu wystąpiły cztery młode gwiazdy Instagrama. Pola Bogdańska, Julia Janulewicz, Lila Janowska oraz Paulina Gabrielyan podjęły wyzwanie Sinsay, które kryje się pod hasłem #KTOJAKNIEJA.

W najnowszej kampanii Sinsay każda z bohaterek otrzymuje inne wyzwanie wymagające wytrwałości, treningu i wiary we własne możliwości. Pod czujnym okiem mentorów i trenerek Pola, Lila, Julia i Paulina stopniowo przygotowują się do jego realizacji, by podczas zdjęć do kampanii zaprezentować zjawiskowe efekty.

Mat. prasowe Sinsay

#KTOJAKNIEJA świetnie pokazuje siłę dziewczyńskiej przyjaźni i zażyłości, a także wyjątkowe i różnorodne charaktery SiNSAY girls. Optymizm, energia i odwaga do realizowania ukrytych potrzeb to przewodnie idee, które kierowały twórcami projektu. Z konceptem doskonale współgrają stylizacje przygotowane przez Ewelinę Gralak. Zwariowane zestawienia prezentowane przez bohaterki łączą indywidualizm z najmodniejszymi trendami sezonu.

Mat. prasowe SinsayMat. prasowe Sinsay Mat. prasowe Sinsay Mat. prasowe Sinsay

Kampania SiNSAY składa się z filmów dedykowanych na Instagram. W każdym zobaczymy jedną z dziewczyn stawiającą czoła powierzonemu jej zadaniu.

Mat. prasowe SinsayMat. prasowe Sinsay Mat. prasowe Sinsay Mat. prasowe Sinsay

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.