Maffashion x Guess - festiwalowa kampania polskiej blogerki

Adrianna Olejnik
Pamiętacie stylizacje Maffashion z festiwalu Coachella? Nie bez powodu Julia Kuczyńska chwaliła się nimi na instagramie. Współpraca z marką Guess zaowocowała kilkoma udanymi stylizacjami, wypadem na festiwal i ogólnoświatową kampanią - znamy już jej szczegóły.

Festiwal sławy

Maffashion jakiś czas temu została okrzyknięta jedną z najbardziej wpływowych blogerek modowych, a jej kariera nadal prężnie się rozwija. W marcu na instagramie Julii pojawiły się zdjęcia z wyjazdu do Mediolanu , gdzie powstały zdjęcia i filmy do kampanii marki Guess . Blogerka jest jedną z pięciu dziewczyn zajmujących się modą (w tym jedyną Polką), które wzięły udział w globalnej kampanii promującej nową kolekcję ubrań marki. Kolekcja Guess Festival to źródło inspiracji przez zbliżającym się sezonem festiwalowym.

Fot. materiały prasowe Guess / kolaż avanti24 / materiały partnerówFot. materiały prasowe Guess / kolaż avanti24 / materiały partnerów Fot. materiały prasowe Guess / kolaż avanti24 / materiały partnerów Fot. materiały prasowe Guess / kolaż avanti24 / materiały partnerów

Kolekcja Guess Festival

Festiwalowe stylizacje kojarzą się nam z przepychem falban , wzorów i kolorów. W nowej kolekcji Guess Festival również ich nie brakuje. Turkus, róż i zieleń łączą się z dżinsem i kwiatami we włosach. Bluzki hiszpanki, botki i szorty to podstawowe elementy festiwalowej garderoby. Nowa kolekcja Guess to również powrót do klasyki: stylizacje Maffashion z wyjazdu na Coachellę obfitowały w dżinsowe basici połączone z ekstrawaganckim makijażem lub T-shirtami przywołującymi na myśl lata 90.

Fot. www.instagram.com/maffashion_official / kolaż avanti24 / materiały partnerówFot. www.instagram.com/maffashion_official / kolaż avanti24 / materiały partnerów Fot. www.instagram.com/maffashion_official / kolaż avanti24 / materiały partnerów Fot. www.instagram.com/maffashion_official / kolaż avanti24 / materiały partnerów

Polska blogerka w kampanii amerykańskiej marki

Maffashion z pewnością ma powody do dumy. Kampania Guess to ważny punkt w jej zawodowym portfolio. Wszystkie blogerki marzą o współpracy z wielkimi markami, a jej udało się dostąpić tego przywileju. Julia, jak sama napisała w komentarzu pod swoim zdjęciem na instagramie , jest również dumna, że biorąc udział w kampanii reprezentuje Polskę na arenie międzynarodowej. Pod postem posypały się pozytywne komentarze i gratulacje, do których również się dołączamy.

Fot. materiały prasowe Guess / kolaż avanti24 / materiały partnerówFot. materiały prasowe Guess / kolaż avanti24 / materiały partnerów Fot. materiały prasowe Guess / kolaż avanti24 / materiały partnerów Fot. materiały prasowe Guess / kolaż avanti24 / materiały partnerów

Zobacz więcej podobnych ubrań.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.