Najmodniejsza biżuteria na wiosnę - propozycje znanych marek

Biżuteria to prosty sposób na urozmaicenie nawet najbardziej klasycznej stylizacji. Dodaje elegancji, szyku i charakteru. Szukasz nowych ozdób na wiosnę i lato? Sprawdź, co na ten sezon przygotowały znane marki biżuteryjne.

Ania Kruk - kolekcja Maya

Najnowsza propozycja od Ani Kruk to już właściwie zapowiedź lata. Biżuteria w klimacie boho przywodzi na myśl wakacje i egzotyczne podróże. Bazą kolekcji jest pozłacany mosiądz uzupełniony turkusowym kolorem.

Duże wzory w klimacie boho zachwycają swoim kształtem, a połączenie cygańskiej swobody ze stylem hippie przywodzi na myśl wakacyjny klimat.

Ania Kruk - kolekcja MayaAnia Kruk - kolekcja Maya Ania Kruk - kolekcja Maya Ania Kruk - kolekcja Maya

TOUS - kampania Czułe Historie nr 6

Szósta odsłona kampanii TOUS Czułe Historie prezentuje kolekcję biżuterii na sezon Wiosna/Lato 2017. To opowieść o rozłące matki i córki, Claire i Susanne - oraz ich relacji na odległość. Wzruszająca i zabawna historia, którą odkrywamy krok po kroku i scena po scenie. Kobiety wspólnie przeżywają rozmaite - również przełomowe - chwile w życiu, kontaktując się ze sobą przez komputer i telefon.

TOUS stawia na opowiadanie historii pełnych czułości, niespodzianek i emocji; historii, które łączą ludzi i zmieniają percepcję. Po raz kolejny twarzą kampanii TOUS została znana na całym świecie aktorka Gwyneth Paltrow.

TOUSTOUS TOUS TOUS

SPARK SILVER JEWELRY - kolekcja METAMORPHOSIS

To, co wyróżnia markę SPARK i jej nową kolekcję METAMORPHOSIS, to niewątpliwa różnorodność propozycji. Feeria barw i bogactwo kształtów dają niezliczone możliwości zestawiania ze sobą poszczególnych modeli i pozwalają tworzyć w ten sposób oryginalne, nieoczywiste połączenia. Efektowna biżuteria podkreśla indywidualność, zmysłowy szyk i elegancję.

Cztery linie eleganckiej i stylowej biżuterii zdobią unikatowe kryształy Swarovski Crystals. Każda z nich odkrywa nowe, wyjątkowe inspiracje i bawi się formą oraz kolorem. Impulsem do stworzenia kolekcji była kobieta i jej zmienna natura.

Mat. prasoweMat. prasowe Mat. prasowe Mat. prasowe

PANDORA - kampania BĄDŹ WIERNA SOBIE

Wraz z wprowadzeniem wiosennej kolekcji biżuterii PANDORA rozpoczęła nową, wielopłaszczyznową kampanię, która ma inspirować kobiety, by były wierne sobie i swoim przekonaniom.

"Produkty w kolekcji na wiosnę i lato 2017 są olśniewające, wszechstronne i silne - jak kobiety. Każdy pojedynczy element niesie ze sobą pozytywne przesłanie, że powstał z szacunku do otaczającego nas świata i ludzi. To ważne dla wielu kobiet, bo to, co wybierają, mówi wiele o nich samych" mówi Stephen Fairchild, Senior Vice President and Chief Creative Officer w firmie PANDORA.

Nowa kampania PandoraNowa kampania Pandora Nowa kampania Pandora Nowa kampania Pandora

moie - linia bow on

Linia "Bow on" to jedna z wiosenno-letnich propozycji marki moie. Główny motyw przewodni tej kolekcji to oczywiście kokardka.  Projektantka Katarzyna Kazmierczyk stworzyła modele, które osłodzą każdą stylizację, ale także dobrze się skomponują z rockowymi akcentami.

W skład linii wchodzą kolczyki i naszyjnik. Kolczyki można zakładać dwojako: jak sztyfty kokradki lub z ozdobą w formie wstążki zakładanej na ucho od tyłu.

moiemoie moie

moie

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.