Reebok mat. prasowe Reebok mat. prasowe Reebok
Gigi Hadid, równolegle z Kendrickiem Lamarem, rozpoczęła nową kampanię Club C. Modelka jest idealnym uosobieniem tego, co oznacza kultowy model marki Reebok, w którego DNA wpisane są energia, potencjał oraz styl.
Kampania składa się z serii zdjęć wykonanych w garderobie, na których Gigi w zabawny i uroczy sposób prezentuje najnowszy model butów Club C. Niepowtarzalny styl i osobowość modelki sprawiają, że zdjęcia emanują energią i świeżością, czyli cechami, które budują tożsamość marki.
Reebok mat. prasowe Reebok mat. prasowe Reebok
Od momentu powstania Club C w 1985 twórcy dbają o to, aby każdy produkt był uosobieniem współczesnego, twórczego pokolenia. Ten klasyczny model butów, który w swojej formie mocno zakorzeniony jest w sportowej sylwetce, uzupełniony został o przyciągające wzrok kobiece, brokatowe akcenty, które nadają butom charakteru. Dzięki nim można też wyrazić swój indywidualny styl.
Club C 85 Diamond dostępny jest w czterech niepowtarzalnych wersjach kolorystycznych: czarnej, białej (którą na zdjęciach ma na sobie Gigi) i beżowej, z brokatowym detalem, oraz w wersji srebrnej. Model dostępny jest również w rozmiarze dla dzieci.