Najnowsza kolekcja opraw okularowych i okularów przeciwsłonecznych Caroline Abram

Panuje przekonanie, że Paryż to stolica mody. Przywykliśmy do tego, że po wszelkie nowinki modowe znawcy i koneserzy udają się właśnie tam. W ostatnich dniach miało miejsce wydarzenie modowe, które odwróciło ten stan. Do Warszawy przyleciała z Paryża projektantka Caroline Abram, by zaprezentować mediom swoją najnowszą, nowatorską kolekcję opraw okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych.

Na spotkaniu z dziennikarzami i stylistami Caroline Abram powiedziała o swoich polskich (!) korzeniach - babcia projektantki pochodziła z Krakowa, a dziadek z Kutna. Projektantka wyjaśniła, czym są dla niej okulary jako część garderoby i całościć wizerunku oraz co inspiruje ją do tworzenia oryginalnych kształtów i łączenia barw w oprawach okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych. W jednym z wywiadów telewizyjnych projektantka wyraziła przekonanie, że dobrze dobrane oprawki stanowią znakomitą alternatywę dla liftingu twarzy kobiety. Mogły się o tym przekonać licznie przybyłe na prezentację gwiazdy, którym projektantka osobiście dobierała najlepsze, najbardziej pasujące do twarzy i stylu oprawy, wzbudzając prawdziwy zachwyt.

Open press day Caroline AbramOpen press day Caroline Abram MWMEDIA MWMEDIA/Caroline Abram i Aldona Orman

Gośćmi prezentacji kolekcji Caroline Abram były: Monika Zamachowska, Anna Powierza, Aleksandra Mikołajczyk, Monika Jarosińska, Wiganna Papina, Olga Kalicka, Laura Breszka, Magdalena Antosiewicz, Paula Jagodzińska, wokalistki Singin' Birds, Aldona Orman, Agata Steczkowska, Jarek Szado, Ian Roth, Marysia Markiewicz (wokalistka i modelka), Maciej Muszyński (projektant Mima Bags) oraz wielu stylistów i dziennikarzy z redakcji modowych. Wszyscy słuchali cennych i celnych uwag projektantki na temat doboru opraw, urzeczeni jej otwartością, filozofią, wiedzą i talentem.

Open press day Caroline AbramOpen press day Caroline Abram MWMEDIA MWMEDIA/Caroline Abram, projektantka i Paula Jagodzinska, blogerka

Nadchodzący sezon modowy będzie niewątpliwie czasem, w którym znana w Polsce od trzech lat marka Caroline Abram poszerzy grono klientek, które potrzebują okularów do codziennego użytku oraz traktują je jako uzupełnienie stroju, biżuterię i element podkreślający wyjątkową osobowość i styl.

Open press day Caroline AbramOpen press day Caroline Abram MWMEDIA MWMEDIA/Olga Kalicka

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.