Nowa kolekcja bielizny Triumph: "Znajdź Ideał dla każdej siebie"

Wiosenno-letnia kampania Triumph skierowana jest do kobiet świadomych swojego ciała, które szukają idealnych rozwiązań w każdej sytuacji. Nowa kolekcja, która właśnie debiutuje w sklepach, jest promowana hasłem "Znajdź Ideał dla każdej siebie".

Twarzą nowej kolekcję Triumph została modelka Jessicą Hart, autorem zdjęć jest natomiast fotograf mody Rankin. Ta współpraca zaowocowała bardzo dynamiczną i seksowną kampanią. Ciekawa jest zresztą sama jej koncepcja. Hasło "Znajdź Ideał dla każdej siebie" ma pokazać, w jaki sposób szeroka kolekcja bielizny Triumph może towarzyszyć kobietom w różnych momentach ich życia, wspierając je w osiąganiu wyznaczonych celów i zapewniając komfort, którego oczekują - niezależnie od wieku, rozmiaru czy okazji.

TriumphTriumph Triumph Triumph

Jessica Hart wraz z innymi modelkami prezentują się w różnych rolach, emanują urokiem i emocjami. Rankin miał za zadanie pokazać prawdziwe osobowości, a nie jedynie idealne postaci. Dlatego właśnie na pierwszy plan kampanii wybijają się indywidualność, kobiecość i styl.

Nowa kolekcja TriumphNowa kolekcja Triumph Nowa kolekcja Triumph Nowa kolekcja Triumph

Więcej o:
Copyright © Agora SA