Uterqüe otwiera pierwszy sklep stacjonarny w Polsce. Co kupisz w droższej wersji Zary i Massimo Dutti?

Dagmara Łacny
10.11.2016 14:00
Od 15 listopada będziemy mogły robić zakupy w nowo otwartym salonie hiszpańskiej marki Uterqüe należącej do odzieżowego giganta Inditex. Sprawdzamy, na co zwrócić szczególną uwagę w jesienno - zimowej kolekcji marki.

UterqueUterque jesień-zima 2016

Jeśli do tej pory myślałyście, że najbardziej luksusową marką w portfolio hiszpańskiego giganta odzieżowego jest Massimo Dutti, byłyście w błędzie. Pod skrzydłami Inditexu znajduje się bowiem ekskluzywny brand Uterqüe, który 15 listopada otworzy swój pierwszy salon w Galerii Mokotów.

Akcesoria na pierwszym planie

Marka Uterqüe powołana do życia w 2008 roku, wyspecjalizowała się przede wszystkim w ekskluzywnych, ręcznie wyrabianych( w Hiszpanii oraz krajach sąsiedzkich) akcesoriach. Asortyment Uterqüe to połączenie minimalizmu z najgorętszymi trendami sezonu oraz wysoką jakością użytych materiałów. Luksusowa filozofia marki opiera się nie tylko na poszanowaniu tradycyjnego rzemiosła, ale także bardziej przemyślanym i nakierowanym na ekologię designie.

UterqueDodatki Uterque, jak i większość ubrań wyprodukowane zostały w Hiszpanii

Wysokie ceny, wysoka jakość

W porównaniu z Massimo Dutti czy Zarą za zakupy w Uterque zapłacimy sporo więcej. Koszule czy bluzki to wydatek rzędu 400 zł, na swetry musimy wydać nawet 700 zł, ceny płaszczy zaczynają się od 1200 zł wzwyż. Podobnie sytuacja wygląda w przypadku dodatków oraz biżuterii. Jednak w przeciwieństwie do pozostałych marek Inditexu, które szyją swoje ubrania poza rynkiem europejskim, Uterque wspiera lokalnych rzemieślników i do produkcji używa wyłącznie materiałów najwyższej jakości, takich jak skóra, kaszmir, jedwab czy wełna.

UterqueUterque

Co znajdziemy w nowej kolekcji?

Projektanci marki uważnie śledzą to, co dzieje się na światowych wybiegach, dlatego w jesienno - zimowej kolekcji prym wiodą ubrania oraz dodatki utrzymane w duchu bohemy lat 70. Inspiracji szukać należy przede wszystkim w najnowszej kolekcji domu mody Gucci. Miłośniczki stylu boho będą zachwycone.

Najnowsza oferta Uterque to przede wszystkim zwiewne sukienki zestawione z dwurzędowymi płaszczami ozdobionymi futrzanymi kołnierzami, plisowane spódnice midi oraz długie kardigany z szerokimi rękawami, krótkie sukienki, swetry z golfem i spodnie typu dzwony.

Pojedyncze elementy kolekcji bez problemu wykorzystać można w codziennych stylizacjach, uzupełniając je o stylowe dodatki (torebki o geometrycznym formach, ciekawą biżuterię), a także najmodniejsze w tym sezonie buty (aksamitne botki bądź dopasowane kozaki za kolano).

Komentarze (14)
Zaloguj się
  • heliheli

    Oceniono 22 razy 18

    fantastycznie , uzbieralam sobie z renty dwadziescia siedem tysiecy i nareszcie bedzie gdzie je wydac . Mam nadzieje ze wystarczy na jaies letnie buty i sweterek .

  • art_102

    Oceniono 17 razy 17

    Piszę normalny komentarz, bez wulgaryzmów, linków i brzydkich odzywek, mimo tego otrzymuję informację, że:
    "Komentarz zawiera treści niedozwolone."
    Jakie - pytam, a może to jest sposób na niekomentowanie, co?

  • lech2011

    Oceniono 20 razy 12

    W Zarze kiedyś kupiłem coś żonie, co było rozprute. Sklep Zary w Arkadii nie chcial oddać mi pieniędzy (wbrew polskiemu prawu), tylko powiedzieli, że mogę wymienić na coś innego. Parę tygodni chodziłem do tego sklepu aby coś znaleźć dla żony.
    Zerowa jakość, zerowy poziom.
    Odtąd omijam więc ten sklep szerokim łukiem.

  • syl.k

    Oceniono 22 razy 10

    Zdecydowana większość ubrań w rozmiarze od S do L. Czyli dla kobiet wypukłych w niektórych miejscach ubrań brak. Ech.... szkoda. M&S odchodzi, a przychodzi kolejna sieciówka dla wieszaków.

  • rikol

    Oceniono 17 razy 7

    Zara i Massimo Dutti to są drogie i źle uszyte szmaty. To już lepiej kupować ubrania w supermarkecie.

  • poppers68

    Oceniono 8 razy 4

    Ciekawa polityka właściciela tej marki. Ceny premium dla nowej marki są określane albo w sytuacji ,gdy brand bazowy to przyzwoita średnio-wyższa półka i po latach wprowadzana jest luxusowa odnoga albo się tego po prostu nie robi a podwyższa jakość swoich produktów.
    Nie widzę tutaj zrealizowania ani jednego ani drugiego warunku.
    Efekt? Zapraszam na platformy aukcyjne zagraniczne - zainteresowanie słabe.
    Bo jak Hugo czy Ralph czy Bogner wypuszczają projekt poboczny w wydaniu luxusowym - zainteresowanie jest.
    Gdy robi to szczebel wyższy od "markietowego" - słabo.

  • Ola R

    Oceniono 5 razy -1

    A ja uważam, że to super pomysł. Wolę raz na jakiś czas kupić droższy, ale porządny ciuch i dać zarobić "swoim" (nie Chińczykom czy innym Azjatom) niż wydawać na szmatki wytwarzane w nieludzkich warunkach. Ludzie, nie musicie mieć 20 bluzek - zamiast tego możecie kupić 3, które posłużą przez kilka lat.

  • fctheduck

    Oceniono 34 razy -8

    Same negatywne komentarze. Jak widać Cebulandia nie jest krajem dla marek premium. A właściwie jest, bo do jedynego salonu w kraju trafią normalni ludzie, a cebulaki będą stały w kolejkach za badziewiem z Tesco i wyły z radości, że mają takie fajne ciuchy po 20 PLN. Ludzie, po co w ogóle komentujecie, skoro dla was Zara, budżetowy sklep z umiarkowanymi cenami to już kosmos?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX