Nie tylko sieciówki - polskie marki, które warto znać

Sieciówki są ogólnodostępne, stosunkowo tanie i zawsze na czasie z trendami. Jednak dla wielu osób to już za mało. Narzekamy na słabą jakość, wiemy, że większość ubrań i dodatków szyta jest w wielkich fabrykach na końcu świata, gdzie szwaczki są bardzo źle opłacane. Zaczynam nam także przeszkadzać ogólnodostępność tego typu sklepów, przez co wszyscy wyglądamy tak samo. Odpowiedzią na te dylematy są młode, polskie marki, które od kilku lat powstają jak grzyby po deszczu. Szyją ubrania w Polsce, w ograniczonej ilość, a ich ceny są bardzo często niewiele wyższe niż te sieciówkowe. Oto kilka najciekawszych!

EZURI

Swoją ofertę Ezuri kieruje do młodych, aktywnych kobiet, które chcą wyglądać stylowo nie tylko w pracy, ale także na spotkaniach z rodziną, przyjaciółmi, a nawet na zakupach. Charakterystyczne dla marki są romantyczne rozkloszowane sukienki i seksowne ołówkowe spódnice, zwiewne kwieciste bluzki, wzorzyste sweterki i lekkie marynarki. Na wieszakach znajdziemy także kreacje typowo wieczorowe, m.in. długie suknie czy eleganckie damskie garnitury. Co bardzo ważne odzież marki powstaje w Polsce. Co roku pojawiają się cztery nowe kolekcje, odpowiadające czterem porom roku. Propozycje marki są proste, ale mają nowoczesną formę. Ezuri to klasyka w bardzo dobrej cenie (sukienki to koszt 200-300 zł, bluzki i spódnice kupimy nawet za 150 zł).

EzuriEzuri Ezuri Ezuri

CONFASHION

Styl Confashion charakteryzują prosta forma i kolor, a projekty dedykowane są kobietom o silnych osobowościach, które poszukują nowych modowych rozwiązań, kreują siebie i wpływają na swoje otoczenie. W kolekcjach marki pojawiają się autorskie nadruki wykonywane różnymi metodami, które prostym fasonom dodają charakteru. Każdego sezonu wprowadzany jest nowy temat, technika i wzór. Kolekcja na wiosnę i lato 2016 nosi nazwę Cyberfolk i charakteryzują ją mocny kolor, wzór, tkane pasy, haftowane ornamenty oraz drobne, kolorowe plisy. Jak Confashion plasuje się cenowo? Ubrania z nowej kolekcji kosztują między 200 a 600 zł.

ConfashionConfashion Confashion Confashion

SO CHIC SO FREAK

Dla założycielek marki So Chic So Freak moda to zabawa kolorami, fasonem, strukturą. Kolekcje marki to połączenie stylu lat 50-tych ze współczesnością. Ich wspólnym mianownikiem jest kobiecość, zamiłowanie do szpilek , a przede wszystkim stylizacje podkreślające kobietę i jej charakter, styl życia. Cechą charakterystyczną marki są krótkie kolekcje tworzone na bieżąco - dostosowane do aktualnych pór roku i potrzeb klientek. Wiosenno-letnia kolekcja So Chic So Freak nazywa się ''Now or Never'' i dedykowana jest kobietom biznesu, które walczą o swoje marzenia i spełniają się w życiu codziennym. Stworzona jest z myślą o osobach, które zarówno na spotkaniach biznesowych, wakacjach, koncercie czy kolacji z przyjaciółmi zwracają uwagę na to jak wyglądają. Ceny? Od 300 zł za bluzki do nawet 1200 za kombinezony.

So Chic So FreakSo Chic So Freak So Chic So Frea So Chic So Frea

POLLACKI

Pollacki to ręcznie robione buty ze skóry z możliwością indywidualizacji każdego modelu. Klient może wybrać fason i barwę, a także dopasować stopień woskowania i przecierania efektowego. Okres oczekiwania na zamówione buty wynosi od 1 do 3 tygodni. Wiosna i lato 2016 to u Pollacki gra kolorem i formą. Nie zabraknie wsuwanych półbutów na geometrycznym obcasie, które nawiązują fasonem do cieszącej się niekończąca popularnością estetyki vintage. Znajdziemy także wiązane botki ze skóry z wyższą cholewką oraz dwa modele balerinek: z zabudowaną piętą lub z wiązaniem na suwak w kostce. Za buty Pollacki zapłacimy od 580 zł.

PollackiPollacki Pollacki Pollacki

POLANKA

Polanka powstała z myślą o nowoczesnych kobietach w różnym wieku, które cenią zarówno wielkomiejski styl, jak i spokój oraz harmonię. Marka ceni wygodę i prostotę. Podkreśla indywidualność, osobowość, a także nastrój noszącej jej projekty kobiety. Czasem dziewczęce, czasem sexy, czasem po prostu wygodne. "Kobieta zmienną jest" - to dewiza Polanka. Zgodnie z nią marka szyje ubrania na niemal każdą okazję. Najnowsza kolekcja Essence to przede wszystkim lekkie sukienki - odsłaniające ramiona i podkreślające nogi oraz dziewczęce rozkloszowane spódnice. Sukienki marki kosztują od 250 do 540 zł.

PolankaPolanka Polanka Polanka

Zobacz wideo
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.