Rajstopy "sfabrykowane"? Łódzka marka Gabriella i nowy, łódzki wzór w kominy

Dagmara Łacny
Najpierw łódzkie zabytki, teraz fabryczne kominy! Marka Gabriella prezentuje najnowszy wzór rajstop w ramach projektu Łódzka Rajtuza. Będzie kolejny hit?

Łódzka RajtuzaŁódzka Rajtuza Łódzka Rajtuza Łódzka Rajtuza

Łódzka Rajtuza, projekt marki Gabriella, który zadebiutował w zeszłym roku śmiałym projektem rajstop ozdobionych najsłynniejszymi łódzkimi zabytkami, spotkał się z ogromnym zainteresowaniem mediów i stał się ciekawą formą promocji miasta.

Do zaprojektowania "Rajtuz Fabrycznych" firma wykorzystała swój klasyczny wzór - delikatne, symetryczne kropki. Zostały one zastąpione fabrykami, które są symbolem o historycznej tekstylno-przemysłowej potęgi miasta. W latach świetności przemysłu włókienniczego, Łódź nazywano miastem kominów. Było ich wówczas ponad 300. Ile jest ich na nowych rajtuzach? Tego twórcy nie chcą zdradzić.

Łódzka RajtuzaŁódzka Rajtuza Łódzka Rajtuza Łódzka Rajtuza

"Ważne, że ze wszystkich fabryk ulatuje dym - co oznacza, że produkcja idzie pełną parą, tak jak u nas." - mówi Sebastian Krajda Marketing Manager Gabriella. W promocji "Rajtuz Fabrycznych" firma postanowiła wykorzystać żartobliwe wypowiedzi córek i żon łódzkich fabrykantów. Na opakowaniu rajstop można przeczytać m.in rekomendację Anny Scheibler "Absolutny must-have sezonu", czy pochlebne opinie córek Izreala Poznańskiego.

"Rajtuzy Fabryczne" będzie można kupić na wyspie handlowej marki Gabriella w Manufakturze, sklepach partnerskich oraz na www.e-gabriella.pl. Firma planuje też pojawić się na majowych targach dla kreatywnych.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.