Kylie Jenner i nowa kolekcja marki Puma

Marka PUMA pokazała światu kolejną odsłonę swojej kolekcji treningowej, której głównym elementem są buty The Fierce. Zapewne nie byłoby w tym nic niezwykłego, gdyby nie fakt, że twarzą kampanii została przedsiębiorcza ikona stylu Kylie Jenner. Najmłodsza latorośl z klanu Kardashian - Jenner promuje kolekcję, która w sklepach w Polsce pojawi się już 1 kwietnia 2016 roku.

PUMAPUMA Kylie Jenner x PUMA Kylie Jenner x PUMA

PUMA The Fierce to lekkie, bez sznurówek, buty treningowe. Chociaż ich podstawowe przeznaczenie to sport, projektanci nie zapomnieli o modnym designie. Buty są jednocześnie funkcjonalne i stylowe! Sięgające do kostki The Fierce są na tyle sztywne, by podczas biegu pięta była stabilna oraz na tyle elastyczne i giętkie, by podbicie stopy mogło poruszać się w nieskrępowany sposób. Buty zapewnią efektywny trening i stylowy look.

"Puma stara się jak najlepiej odpowiadać na zapotrzebowania kobiet. Najnowsza kampania jest skierowana do tych, które cenią sobie wysiłek fizyczny, a przy tym stylowy wygląd." - mówi Adam Petrick, dyrektor globalny ds. marketingu w PUMA. "Kylie Jenner reprezentuje młode pokolenie. Pokolenie przyszłości. Jest kwintesencją modnej i wysportowanej kobiety, dlatego jesteśmy aż tak podekscytowani, że została twarzą naszej najnowszej kolekcji."

PUMAPUMA PUMA PUMA

PUMA The Fierce będą dostępne w Polsce od 1 kwietnia w trzech wersjach kolorystycznych w salonach marki. Cena: 419 PLN

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.