Walentynkowa kampania Łukasza Jemioła

Red.
07.02.2016 17:01
Z okazji nachodzących Walentynek Łukasz Jemioł przygotował linię koszulek z myślą o zakochanych. Do udziału w wizerunkowej sesji zdjęciowej zaprosił pary, które tworzą zgrane duety na co dzień. Kampania składa się z siedmiu czarno-białych zdjęć autorstwa Piotra Sitarskiego.

JemiołBohaterowie walentynkowej sesji Łukasza Jemioła

Bohaterami sesji walentynkowej zostali Bogna Sworowska z Rafałem Olbińskim, topowe małżeństwo w świecie modelingu Marta Dyks i Borys Starosz, piosenkarka i reżyserka Maria Sadowska z muzykiem Adrianem Łabanowskim, modelka Justyna Michalska ze sportowcem Mariuszem Szemisem oraz model Fouad z partnerem. Duety nowej kampanii Jemioła, choć są partnerami w życiu, to nie tylko zakochane pary. Przed obiektywem pozowały także partnerki biznesowe - architektki Mood Works Karina Snuszka i Dorota Kuć oraz stylistka Alicja Napiórkowska z psem.

Łukasz Jemioł: „Linią na Walentynki wprowadzamy wzory t-shirtów, które zapowiadają nową kolekcję. Na koszulkach pojawią się motywy anatomicznego serca przebitego komiksową strzałą i rysunkowe dłonie. Jak w każdej kolekcji Basic są też hasła. Tym razem Best i Lovers dla świetnych kochanków.”

JemiołT-shirty z walentynkowej kolekcji Łukasza Jemioła

T-shirty Łukasz Jemioł Basic to niezmiennie połączenie prostej formy z surowym wykończeniem i przyjemnym w dotyku materiałem. Cena t-shirtów to 219 zł. Łukasz Jemioł przygotował także specjalną ofertę dla par na koszulki z hasłami Best i Lovers. Cena koszulki w komplecie to 199 zł.

Więcej o: