Wiosenna odsłona Parfois

Najnowsza kampania Parfois miała za zadanie przedstawić różnorodność produktów stanowiących nową kolekcję i zaprezentować cztery różne ścieżki, które mają prowadzić do różnych rodzajów kobiet: pierwszego - romantycznego, kwiecistego i dziewczęcego, drugiego - miejskiego i młodzieżowego, trzeciego - nowoczesnego, minimalistycznego i wyrafinowanego oraz czwartego - zupełnie etnicznego, folklorystycznego, plemiennego. W ten sposób marka ukazuje główne tendencje nadchodzących sezonów.

Dancing Day Dream i Vintage Pastel

Kolekcje, w których dominują motywy kwieciste inspirowane wschodem w pastelowych tonacjach. Torebeczki z kwiatowym nadrukiem, gdzie kolor czarny jest stałym elementem w tle, pysznią się innowacyjnymi kształtami i posiadają lakierowane wykończenia dopasowane kolorem. Biżuteria jest w stylu vintage z wykończeniami w kolorze starego złota i wybita nieregularnymi kamieniami przypominającymi witraże w stylu art-deco.

ParfoisParfois Parfois Parfois

City Palms, Petal Blast, Bird Flower

Młodzieżowa strona pory roku obecna jest w trzech tendencjach, gdzie punktem wyjścia są motywy geometryczne, kwiatowe i egzotyczne. Torebeczki wielokolorowe, nadruki z nakładającymi się na siebie haftami, w nowoczesnych kształtach i szczegółami przypominającymi coś niedokończonego. Bardzo duża biżuteria z elementami wielokolorowej żywicy i kamieni przywodzącymi na myśl potężne kwiaty łącząc się z niektórymi bardziej stylizowanymi i prostszymi elementami ukazując wykończenia matowym złotem. Obuwie jest charakterystycznie młodzieżowe, tak jak np. tenisówki na koturnie, podczas, gdy chusty noszą motywy przyrody, np. płatki i liście w ciepłych kolorach stanowią tło.

ParfoisParfois Parfois

Zobacz wideo

Bryza morska, Minimalizm i Pracoholik

Minimalizm i wyrafinowanie to cechy charakterystyczne tych trzech tendencji. Torebeczki w mocnych, nasyconych kolorach z nadrukami zwierzęcymi i wzorami graficznymi w klasycznych i dyskretnych kształtach świetnie łączą się z każdym stylem. Biżuteria jest geometryczna i bardzo minimalistyczna wzbogacona o półszlachetne kamienie takie jak lapis lazuli, wykończenia "brushed" w tonacji złotej lub posrebrzanej oraz kolczyki w nowoczesnych kształtach.

Nowa kampania ParfoisNowa kampania Parfois Nowa kampania Parfois Nowa kampania Parfois

Tribu, Travel East i Rainbow Medley

Motywem przewodnim tej tendencji jest bogactwo szczegółów i materiałów kontrastujące z zastosowaniem ciepłych i podstawowych kolorów. W przypadku torebek widzimy bogatą mieszankę materiałów i wykończeń: aplikację kamieni, haftów, koralików, frędzelków i etnicznych nadruków z motywami zwierzęcymi, które współgrają z takimi materiałami jak skóra, zamsz oraz jedwab. Torebki wykonane są ze słomy i ozdobione frędzlami, warkoczami i wisiorkami. Biżuteria ma wygląd rękodzieła i łączy w sobie elementy frędzli, koralików, kamieni naturalnych i pior. Sandały wykonane są z prawdziwej skóry z aplikacjami z koralików, frędzelków, słomianych wstążek; są one płaskie lub na koturnie i dopełniają wyglądu etnicznego i plemiennego.

Nowa kampania ParfoisNowa kampania Parfois Nowa kampania Parfois Nowa kampania Parfois

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.