Grażyna Torbicka została twarzą flagowych kosmetyków do makijażu L'Oreal Paris

Po dwóch latach współpracy marka L'Oréal Paris rozszerza kontrakt ambasadorski z Grażyną Torbicką o nową, prestiżową kategorię - produkty do makijażu. Jako pierwsza z udziałem gwiazdy startuje kampania kultowej linii tuszów do rzęs od L'Oréal Paris - Volume Million Lashes.

Grażyna Torbicka dołączyła do elitarnego grona światowych ambasadorek L'Oréal Paris w 2016 roku - jako pierwsza w historii Polka, obok postaci takich jak Helen Mirren, Julianne Moore czy Naomi Watts, reprezentuje markę zarówno w kraju, jak i na świecie. W trakcie dwuletniej współpracy konsumenci mogli podziwiać znaną dziennikarkę w kampaniach reklamowych takich produktów jak Excellence (koloryzacja włosów) oraz Ekspert Wieku (pielęgnacja twarzy). Ambasadorka dwukrotnie reprezentowała także Polskę na czerwonym dywanie podczas Festiwalu Filmowego w Cannes, gdzie L'Oréal Paris od ponad 20 lat pełni rolę Oficjalnego Kreatora Makijażu.

- Jako L'Oréal Paris jesteśmy niezwykle szczęśliwi, że nasza współpraca z Grażyną Torbicką układa się tak doskonale - to ogromna duma obserwować polską Ambasadorkę, która błyszczy wśród międzynarodowych gwiazd, wnosząc do świata marki swój talent, mądrość i piękno. Decyzja o przedłużeniu kontraktu była dla nas oczywista. Dziś z radością możemy potwierdzić, że wzorem nielicznych, największych międzynarodowych gwiazd, Pani Grażyna Torbicka staje się ambasadorką aż trzech kategorii - pozostając twarzą linii Excellence oraz Ekspert Wieku, będzie reprezentować także flagową kategorię produktów do makijażu - mówi Katarzyna Chaber, Communication Director CPD L'Oréal Polska.

Grażyna TorbickaGrażyna Torbicka mat. prasowe mat. prasowe

Produkty do makijażu od L'Oréal Paris to dziesiątki nowych trendów i premier, ale także klasyki jak choćby podkłady True Match, pomadki Color Riche czy linia tuszów Volume Million Lashes - to właśnie one i magia spojrzenia stały się tematem najnowszej kampanii make-up z udziałem Grażyny Torbickiej.

- Osobowość, pasja, poczucie piękna w sytuacji, kiedy czuję się silna i pewna - to wszystko kryje się w naszych oczach. O tym jakie historie kryją się za każdym spojrzeniem, opowiadam w najnowszej kampanii zrealizowanej dla Volume Million Lashes pod hasłem spojrzenie #wartemilionów. Zachęcam także Polki, by dzieliły się swoimi doświadczeniami - komentuje Grażyna Torbicka.
Copyright © Agora SA